I vått och torrt och stiltje och orkan
Det är nog både för och nackdelar med snitt Hvidis. Men man vill ju åtminstone få prova en gång iaf
Det är nog både för och nackdelar med snitt Hvidis. Men man vill ju åtminstone få prova en gång iaf
God middag! Tog ett nytt test nyss. Det ser väldigt neg. ut, men om man håller det i en viss vinkel så.....
Haha...tror man blir tokig snart. *Sitterochstirrarpåenstickaifleraminutervänderochvrider*
Som tur är så har jag 5 test till
Detta var alltså inte på morgonen och det ser väldigt vitt ut på stickan där strecket skall vara, så det är nog jag som har ett streck inuti ögat
Jo, jag vet. Det får bli senare i så fall.
lanovia 08 skrev 2009-07-31 12:11:56 följande:
Haha..gott Ninnnis!!
Blir ju lättare att läsa om inget annat!
Här städas det vidare.....o studeras test.....det är ju för sent nu, men där är faktiskt ett streck....hehe...
Så blev det när jag var gravid förra ggn med. Jättepyttesvagt och efter att tiden gått ut.
Frågan är nu bara om det är smalt (spökstreck) eller ett riktigt....jag är försiktigt hoppfull iaf...
So long!
Japp...korrekt....även då testade jag på eftermiddagen tror jag...sen blev det väl lite tydligare dagen efter.
Ägget fäste väl lite tidgare då eller nåt. Kan ju spela på 3-10 dagar, så hoppet lever...hehe...
Jajamensan. Går ju inte att gå här o spekulera
lanovia 08 skrev 2009-07-31 14:58:23 följande:
Guuuuuuuud va spännande det varit idag då!!!
Håller tummerna för oss båda. Tror ditt verkar mest lovande, men vi får väl se
Grå Katt skrev 2009-07-31 15:36:10 följande:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++