Leksi skrev 2009-06-23 11:57:44 följande:
Då kan man snacka fängelsekänsla! Fy för att ha galler för fönstren! Nä då ska jag inte klaga. Jag kan både öppna fönstren och ta små mikropauser och sätta mig i grässlänten utanför kontoret. Mitt jobb ligger på landet så det är härlig utsikt över björkar och blommande kärrblomster! Jag hade missat att du också hade katt Ingis! Va kul! Är det en raskatt? Vi har två ragdolls som hårar som tokiga just nu, men älskar dem över allt annat oavsett! De är våra små älsklingar.
Har en norsk skogskatt som är helgrå o japp....hårar ÖVERALLT!!! O maken har tokspel varje dag över hår som far osv...rätt tradigt att lyssna på hans hack i skivan...
Ska se om jag har ngt fint foto som jag kan lägg in i bildgalleriet.....
Älskar min kissekott...men han är knäpp o äter allt möjligt som han inte ska...presentsnören, gurka, hår o trådar, tuggar på posten...suck...snortar gärna i makens skor(huvudet låååångt ner i skorna)....härlig kombo med make som hatar hår....suck!
Ninnis: nääää ni ska nog lämna mig hemma...hahahahahaha!
Så slipper ni låtsas som att ni inte känner mig!
Galler på insidan är fan elakt.....men de är åtminstone vita o smälter in liiiite med de vita karmarna....men ändå...vill sniffa vårluft ju!!! Fast...det blir nog att jaga papper då....hahahaha