Jag hoppas att kroppen inte spelar mig ett spratt den här gången Kommer inte ihåg hur det var förra gången, kanske för att jag inte tänkte så mycket på det då. Den här gången tänker jag på det varje dag och tycker tiden går väääldigt långsamt innan jag får ta ett test. Förra gången har jag för mig att mina bröst ömmade och mensen uteblev. Jag bara kände det på mig i hela kroppen! Jag brukar ha bra intuition men den här gången vågar jag inte tro på den fullt ut
Daa skrev 2009-08-09 19:24:01 följande:
Hejhej!Skickar en krya-på-er-kram till de förkylda. Villemoa: så spännade! *andas in häftigt*Jenny: Tack för pajen När jag blivit gravid kände jag av det drygt en vecka efter ÄL (tror jag, för jag hade inte riktigt koll på när ÄL var): blev väldigt misstänksam när jag blev riktigt illamående i flyget under en alldeles vanlig och turbulenslös inflytning och landning Dagarna efter det kom en tilltagande trötthet. Och så acneattacken. Men kroppen kan ju spela en riktigt tokiga spratt, så det är bara att vänta. Spännande! *andas in häftigt igen och börjar hosta av att få äppelpajsmulor i fel strupe*lanovia: skönt att komma över en barnvagn sådär.