I vått och torrt och stiltje och orkan
Hej goa flickor!
Med mkt möda o stort besvär....jisses...fick vänta 1 h innan jag kom in!!!!
Så nu är jag berikad med en blodsockermätare...gulp...som verkar rätt snäll! Ska mäta 7 ggr om dagen...innan o 1 h efter måltid....får nog skaffa en klocka med larm...
Ska dit nästa onsdag igen för en himla massa provtagningar, samtal med läkare osv....skulle eg osså träffa dietisten osså men precis den dagen är hon inte där....så vi får boka egen tid per telefon.
En STOR nackdel med högt blodsocker är att vid förlossningen så får man inte komma till patienthotellet utan man ska till en avdelning som heter 44 o där får inte pappan sova över....juste?! Näääää... Höll på att börja gråta när jag hörde det. Men det blir nog bra ändå.
Man får äta lite sött....men man ska hålla koll på nivåerna.
So long, Marabo Helnöt!
Hvidis: Du kan inte ha ett par fina leggings i svart? Svart brukar ju ha en döljande effekt....jobbigt att leta klänning igen! Annars har jag en helsvart klänning med båtringning som är väldigt snäll till figuren....som ett svart fodral...trikåaktigt undertyg med ett utanpåliggande tyg som är struktur/nätigt.......om du vill låna....behöver den bara till den 11/7 så det är lugnt för min del.
Använder den på balerna med en färgad sjal o matchande väska till....kan du tänka dig rött eller beige så har jag både sjal o väska att låna ut!
Öhh är du säker på att vi inte delar på samma man!??!?!! För min började osså dammsuga i min lgh o rollade osså mig när jag kom hem till honom!!!
Ninnis: Hahah ja det var dagens i-landsproblem! Var rädd om dig o passa på att kolla på rean...jag var ute igår o shoppade!
Hahaha nu blev det ett mastodontinlägg IGEN!!