lanovia 08 skrev 2009-06-25 08:13:13 följande:
Hvidis, gött med lite folk som är intresserade. Hoppas hoppas hoppas! Men hyr du eller äger du lokalen? Tänkte på att det är ju en förening också som skall godkänna den som tar över, då låter det ju som hyres. Hur lång uppsägning har du i såfall om du inte hittar någon som tar över?Hvidis tycker din prioritering är helt rätt. BT först resten av livet sedan!!
6 månader... detär mer än halva mammapengen som får gå till hyra... inte kul alls, men det tänker jag inte på!
Ni skriver och spammar och är så häligt goa som nu brukar!
på er!
Jag tror att bebisen håller på att äta upp min hjärna... är helt tom i bollen... och sååå sugen på fett!! (smakade på smöret igår...) Käkar en massa sunt fett som avocado och omega3, så hon kan göra sin egen hjärna och inte behöver ta min!
Kudden funkade inte så bra för mig..
jag kokar på nätterna, så den extra kudden förorsakade nästa översvämning i swimmingpoolen... Blä!
Maken erbjöd sig att sova på madrass så jag kunde få hela sängen, men jag såver ännu dåligare utan honom.
(men att han kanske sover bättre på madrassen har jag inte skänkt en tanke
)
Lanovia låter om m du har 3 härliga veckor framför dig!
Mu ska jag googla tvättäkta textil kritor! Vill göra ett fint "förhäng" till vagnen, så solen inte blir så skarp!