I vått och torrt och stiltje och orkan
Godmorgon! Eller godförmiddag heter det väl egentligen.
Visst blev det semester här. Ialla fall nästan, jag skall inte till jobbet, men skall sätta mig och läsa artiklar nån timme sedan. Så får jag ihop lite flextid som jag kan ha nytta av senare.
nu harjag en hund som väntar på sin promenad så jag borde inte sitta här.
Jenny, du behöver nog inte oroa dig för jobbet. Som de andra skriver anställer man någon i reproduktiv ålder så får de också räkna med att det kan bli barn.
Min svägerska gick på anställningsintervjuv när hon var gravid, innan hon ens visste om det själv. Sedan fick hon jobbet och började jobba när hon var i 3e månaden. Hon var väl inte superstolt över sig själv när hon skulle berätta på jobbet. Men vad gör man? Sedan gick hon hem på mammaledighet och under denna tiden så fastanställda de henne. Ja vissa har tur.
Ingis vilken dag du hade igår. Hoppas du inte har allt för mkt "baksmälla" idag.
Hvidis vad kreativ du har varit. Är det hormonerna där också? Jag är inte klok här hemma. Vill ju bara grejja hela tiden för att få ordning i hemmet. Kan vara hur trött som helst på jobbet men väl hemma så går jag som en Duracellkanin (även om jag är trött här med) och när jag väl slutar grejja så däckar jag.
Idag har jag dock lovat mig själv att ta det lugnt. Kroppen måste återhämta sig också. skall bara måla lite på en vägg...
Nej nu måste jag ut och gå. Sedan jobba lite och därefter långpromenad till och från hundens dagis. Lite onödigt att lämna in henne idag när jag är hemma men vi tyckte att vi betalar ju ändå för platsen.