Godmorgon härliga kvinnor!
Tidig morgon även idag.. tror magen förbereder mig inför vad som komma skall mycket snart! Men det är ju skönt och svalt nu, så det är skönt att vara vaken.
Träffade två underbara tjejer igår för första gången- min första IRL träff med någon cyberkompis överhuvudtaget faktiskt och de är minst lika gulliga som de verkar här inne! Det är ju inte så konstigt, vi känner ju varandra rätt bra efterhand... Kul att få lite kroppspråk på orden på er det var verkligen jätte trevligt!
Blommis, du kan räkna med våldgästning på ounchverandan, så vi ska nog träffan IRL också!
Och vilken dryyyyyg tjej! Shiiit! 5år och kan inte släppa det! Nä, stackars att få vara den som är i hennes huvud och ska höra hennes tankar hela dagen... Låter väldigt bittert. Och, jo. Kall, blomman, det är nog en väldigt träffande beskrivning av dig... Hö.
Håller tummarna för era bankärenden idag!
Själv ska jag vagga ner till MVC och säga att jag finns här och kanske få en tid så att de kan titta lite på min moderkaka. Man kanske har andra rutiner i sverige? En second opininon är ju alltid bra att få!
Min bästis kommer förbi med en sittvagn och tre kassar babykläder, hon ska börja jobba precis runt hörnet från där jag bor, så jag kommer säkert sitta där med min latte ett år framöver Ska bli så härligt! Är det något jag har saknat i min tid i Danmark så är det de där gamla vännerna som nästan står en närmre än sin egen familj.
Tid för frukost på balkongen! Puss!!!