Emelica och Blommis:
Åh, nej! Åh, vad tråkigt. Sablans indianer! FAttar de inte att de ska hjälpa till med att få ägget att fastan istället för att bara kriga till blodbad hela tiden?? Nä fy bubblan!
Blommis: Spännnande!!! Hoppas att de gillar ert bud! *håller tummarna*. Oj vad ni har fixat i trädgården i helgen, kan verkligen förstå att du har ont i armarna!
Leksi: Fyndade du något? En sån körtur, va! 6h varje håll, jag skulle smälla av!
Ingis: Åh, vad bra att allt såg ut som det skulle på UL! Vikten är ju precis som den ska vara!
Pojke eller flicka spelar egentligen väl inte nån roll (även om Isak passar bäst på en pojke )bara den är frisk!
Ninnnis: Men, hur ska vi klara oss utan dig så länge?? Hoppas att ni får det jätte mysigt! Och grattis på födelsedagen, en dag försent! *kram*
När kommer Ankan och Lanovia hem??
Vi hade vår första bröllopsdag igår! Mysigt att vakna upp brevid min man (även om man kan säga att magen verkligen är i vägen nu.. ) och ha hela dagen ihop. Var ute och åt på kvällen. Gott! Men varför är restauranger stängda på söndagar i sverige?? Det är ju då man vill gå ut och äta, eller är det meningen att man ska göra nåt annat då? *kliar mig i huvudet*
HAr fixat sjukpapper och varit på IKEA och kollat läget. Nästa vecka köper vi allt! Åh, vad jag längtar!
Kunde inte somna igår, höll på att bli vansinnig.. när jag äntligen somnat väcker mannen mig och säger att jag snarkar. OCH!? det gör han varje natt, det är bara att ta på sig öronproppar! Men nej.. JAg kunde absolut inte somna om efter det och det kliade över hela kroppen, så jag gick och la mig på soffan, hörde konstiga ljud i lägenheten och vågade inte somna (det var jätte längesen jag var mörkrädd!) men till sist måste jag ha kolapsat och somnat för jag vaknade vid 6 när maken skulle gå på jobbet, stackarn, han har inte såvit mycket han heller, hoppas att det blir en lugn dag på jobbet för honom!
Känner mig lite mammig... Men ska dit i helgen först. Ska bli skönt!
6 veckor kvar till bebisen kommer (eller 4 eller 5, beror på när de vill göra snittet)!
Vad ska ni göra idag?