*slevar i mig paella på riktigt "grabbvis" med en gaffel och lämnar inte så mkt som ett riskorn* Mums! Tack Celeste.
Jädrans skit, jag hade ju ett snack med indianerna för ett tag sedan och förklarade för dem att de skulle hålla sig borta från dig Blommis. Trögfattade är vad de är!
Vad sa kliniken då?
Skönt att du fick hem bilen i ett stycke och med ny motor.
Sitter hemma nu, skall försöka jobba hemifrån några timmar. Tyckte hunden kunde få slippa tratten en stund. Nu har vi ett litet problem med henne, hon kissar för lite. Bara 2ggr på hela dan igår. Imorse var mannen ute med henne i 25 min utan att hon gjorde något, men jag fick henne att kissa nyss. Men hon höll sig alltså i ca 18h. har pratat med en sköterska hos vetrinären som sa att det där def inte var normal, men vetrinären skulle ringa tillbaka när han få möjlighet får vi se vad han säger. Hoppas det bara är övergående så det inte blir mer strul.
Ingis, jag min man är ett under av optimism ibland. Hakuna matata, inga prolem. Jag brukar iof också vara optimism men i det här fallet går det inte längre.
Ninnis, fy vad tråkigt att vara utan mannen så länge. men då är det ju tur att vi finns här.
Ankan är ju inte säkert att det blir pos lika tidigt denna gång.
Nej nu måste jag försöka jobba.