Ååååh! Rabarbepaj! Mums!!
Håller tummarna för ankan och Andbeyoind idag.
Lanovia: Så dagen slutade iallafall bra, kan man ju säga
Jag var på födselförberedande och tränade beckenbotten i en halvtimme... Trode inte att jag var så stark, men jag kunde göra alla övningar vi skulle, så den är nog i ok form! Trände liiite låg puls, det var ganska skönt att få lov att använda kordineringsförmågan. det kändes som om det var länge sen... Och så gjorde vi venpumpövningar. Så allt var fint. Ett gäng tjejer med lika stora magar!
Har precis ätit frukost, men är fortfarande hungrig. Ska man ta n frukost till eller?
Jäklar vad jag har drömt skumma drömmar!
Körde till morfar (han dog för 14 år sedan) i deras hus (har inte ens körkort, men jag kunde köra), men några andra bode där och morfar var i ett annat rum. Folket var jätte mysko och de uppförde sig konstigt. Fick en jätte "morfarkram". Han ville inte vara där utan ville komma med mig hem, sova över och äta pizza. Jick upp på ovanvåningen och träffade någon där. glömde att morfar väntade, så plötsligt var klockan 2 på natten och jag gick ner till morfar. Då satt han och sov i en stol, fult påkläd och klar till att åka... Jag sa att vi nog fick ta dt en annan gång, när det var så sent. Vaknade nog där ca.
Sen har jag varit på planetarium med min bästis och hennes lilla tjej och jag sov över hos dem, med huvudena ihop alla tre. Hmm...
Men ingen soffa!