I vått och torrt och stiltje och orkan
Va spännande!!
Måste vara en dröm för en florist att få fria tyglar!
*kommer kutandes med en gräddtårta med choklad- o hallonmoussefyllning....skär upp stoooooora bitar o serverar ALLA som vill ha*
I morgon fyller jag år....maken har ALLTID fria tyglar o bestämmer helt o hållet vad vi gör den dagen.....brukar bli bjuden på både lunch o middag på ngt mysigt ställe....
Ska bli intressant att se vad han hittat på.....när han fyllde 30 så kidnappade jag honom......hade min syster till att sätta ihop en picknickkorg som vi avnjöt vid en sjö.
Efter picknicken så checkade vi in på slottet som låg vid sjön.....avnjöt en 4 rätters middag sen på kvällen o hade det riktigt mysigt.
Så ja han har en del överträffa....hahhhahaa.
Tur att vi osså har föräldrar med bra källarförvaring!
Nä nu ska jag dekorera tårtan.....tjingeling på en stund!
Dra i spakar var det ja......hahahahahahaha!
Men för en gång skull så hade jag INTE snuskiga assoc!
Jättefräck bild,Ankis! Det programmet är super....joxade lite med det själv förra året....lyckades rätt bra med ett foto på en gul ros med regndroppar som jag hade i presentationen ett tag om ni kommer ihåg....hhahahha länge sen nu!
1 h kvar som 29 åring....hahahahahahha
Hinner nog inte in är i morgon men förhoppningsvi så kikar jag in o kollar på måndag fm....så att Ankis har hållit fingrarna i styr från CB...
Blommis, jag har stor tilltro till mäklare....de brukar kunna sälja det mesta....iallafall om man läser beskrivningarna i husannonserna!