• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Blommis, nu har jag fått den, tack!

Vilket läge! Wow! Och du (ni) har gjort ett fantastiskt jobb med målning, röjning med mera. Jag är övertygad om att det kommer att visa sig vara värt mödan

• Ninnnis

Villemoa, det är säkert ingen fara! Det verkar vara väldigt vanligt att graviditeterna är helt olika, och det är ju inte alla som mår illa. *kram*

• lanovia 08

Blommis jag har fortfarande inte fått någon länk. Jag vill också se.

lanovia 08 skrev 2009-08-14 13:05:06 följande:

Blommis jag vill ju också se, inboxa mig.
  • ingenjörsbruden

Villemoa, håller med Ninnis...graviditerna är visst ofta olika...vissa säger att mår man illa så är det en flicka man väntar....o mår man inte illa så är det pojke osv...men ja....det är ju mest skrönor kanske....men det tyder ju iallafall att graviditererna kan upplevas olika.

Har tex hört att man brukar få grymma foglossningar med 2a barnet....sällan så mkt med första barnet.....så ja...
    Men skönt att ni ska till BM så snart om du är orolig.

Ninnis: Hahahaha ja det vore ju ngt med 50-talet anställda...huva....då hade han nog gärna velat ha hellångt skägg att dra upp över ansiktet!

• lanovia 08

Villemoa, säger som Ninnis. Är nog ingen fara, ialla fall inte pga av att du mår annolunda eller att illamånedet inte är där idag. Men visst känns det på något vis tryggare när man mår lite illa, då vet man ju att det är något där.

• passionsblomman

Men VA??? *försöker igen*

lanovia 08 skrev 2009-08-14 15:23:56 följande:

Blommis jag har fortfarande inte fått någon länk. Jag vill också se. lanovia 08 skrev 2009-08-14 13:05:06 följande:
  • lanovia 08

Vad mysigt det ser ut Blommis!

Men vad 17 här har du sagt att ni bor i en lite stuga så får man se en bild på Drottningholm! Något du vill tala om för oss??

• passionsblomman

Nej, det är Svartsjö slott som ligger några km härifrån och den bilden är nog bra som hjälp när man ska hitta hitut, för det är vid slottet man ska svänga in...

lanovia 08 skrev 2009-08-14 15:50:41 följande:

Vad mysigt det ser ut Blommis!Men vad 17 här har du sagt att ni bor i en lite stuga så får man se en bild på Drottningholm! Något du vill tala om för oss??
  • lanovia 08

ok

Någon som druckit något gott alokoholfritt vitt vin? Vi skall ha kräftor ikväll och tänkte att vin är ju gott till.
    Åker förresten till stugan idag så jag kommer vara frånvarande hela helgen.

Ninnis ha så kul på ridningen och mys för fullt i Sthl!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan