Ja det måste jag babsolut veta och det är något med vår bekantskap som gör att jag inte är sådär väldigt förvånad över vare sig ena eller andra ligan...
Jag såg idag hur sonen gick ock drog fötterna efter sig på väg mot de andra på avslutningen idag, så jag speedade på så jag hann före och ryckte ledarna och förklarade läget. De sa först bara"jamen inte ska han känna så"
Nä, JAG fattar ju det, men HAN gör ju det så ni får gå och snacka med honom båda två så han hör det från er och ni har rett ut det. Det är en lag-sak och inte en mamma-sak sa jag fordrande.
Så de pratade med honom.
Ena tränaren sa"du vet väl att de bästa fotbollspelarna, det är de som HATAR att förlora?"
Så, nu blev han glad igen. *andas ut*
btw så torsakde de mot det där alaget första matchen på dagen med 1-10 och så den här förbaskade sista då, med 1-6.
De hade visst gjort det väsentligt starkare den andra ggn, men förlorade ändå.
Ninnnis skrev 2009-06-14 21:47:40 följande:
Jag hade hoppats att du inte skulle fråga det... Jag visslar i en snorkel som sticker upp ur sanden. Anything for you!Jag har hållit på med allsköns idrott i mina dagar, och i studens hetta kan även den lugnaste filbunke bli skogstokig och vräka ur sig både det ena och det andra. Och om du nu måste veta det så vann jag både skytteligan och utvisningsligan när jag spelade innebandy...