Lanovis: Det är den 19de Augusti! 13 dagar kvar! Ska in åp förundersökning den 18, blodprover och tala med barnmorska, läkarteamet och anestesiläkaren. Då får vi precis tid för operationen också.
frågade barnmorskan om vi båda får sova på sjukhuset, men det lät på henne som om det bara var jag Vill gärna att mannen ska sova där också (just nu får han gärna vara så långt borta som möjligt, men då, när det är tid, vill jag säkert att han ska vara där vid vår sida ).
har varit på babyproffsen och hämtat babylåda. De första jag var på (på nobelvägen, för dem som har planer att åka dit) hade inga, för de skulle stänga för gott idag! Kunde de ju ha skrivit på hemsidan tycker man, så jag fick åka på upptäcktsfärd i Malmö för att lokalisera deras andra butik. Så nu vet jag var Dalaplan ligger . Fick blöjspann och napp och haklapp och några miiiiniblöjor. Jätte gulliga! Kan hon inte komma ut snart så jag kan få pussa på den gulliga gumpen?
Nä, nu ska jag komma på vad jag ska äta till middag... Andra rätten vet jag vad det blir iallafall... Novalucol!