*vinkar till alla goa töser*
Grrr... vad ska man göra när öronpropparna inte räcker till för att hålla snarkningarna från bergatrollet ute? I gala sängen skulle jag bara "rulla till" lite, men nu funkar inget, det blir bara högre och högre och högre, till jag får gå upp och, som idag, titta på soluppgången. Han är så glad för den nya sängn, för han sover så gott hela natten... Ja, det kan jag höra.
Ingis, kan du inte uppfinna en antisnarkmeckapär? Låter som en härlig date du haft med nallis. Kunde lätt äta mjukglass till frukost idag. Denna värmen tar kål på mig!
Amningskudden blev jättefin, lite ofyld kanske, men det blir nog bra. Saknar bara att sy i ett blixtlås så är den klar till babis.
Bäddade hennes säng i natt, när jag ändå var uppe... Jätte gullig liten minisäng!
Gardin jakt idag? Gillar inte de vi köpte på Ikea. Vill ha nått fint okönsneutralt rosa... Märlkigt som smaken ändrar sig med alla dessa hormoner...
*Boa boa boa! Hej! Boa boa boa!*
Daa: Åh, vad skönt att höra att indianerna börjar kännass sem de du känner och inte nån främmande klet-stam!
Jenny: Ja, känner igen det där. Att all luften gåt ur en efter bröllopet... BAra vila och ta det lugnt och komma ikapp sig själv.
Min bror är ensam på kontoret i 3v, så han vill gärna ha sälskap, skrev han precis. Kan nog bli lite lunch med honom idag då. Kul!