I vått och torrt och stiltje och orkan
Så, uppstekt färskpotatis, lite sillbitar ur "skärgårdssill"-burken och så ett ägg. *belåten*
Så, uppstekt färskpotatis, lite sillbitar ur "skärgårdssill"-burken och så ett ägg. *belåten*
Hörredu Hvidis, hur länge till har du eg tänkt hålla på och jobba? Ska du ha semester nu innan födsek´ln? Jag tycker det verkar som det räcker snart gumman!
Det svaret gör mig mycket nöjd!
Nån måtta på knådandet får det vara!
Har ni alla gått hem nu och är inte med längre???
Jag har lurat tre små fotbollspojkar i sjön och sedan gjort hemmagrillade hamburgare och bjudit dem på Cornettostrutar.
Det var bra gjort att bada för det är bara 15 grader i vattnet.
Nu har de gosat med kattungarna och speat lite tv-spel och åkt hem.
Jag blir lite rörd över de fina små killarna och deras sommarkalufser och solbruna ansikten. Skulle gärna stoppa tiden en stund, för de behöver inte bli femton riktigt än och jag tycker det snurrar påså fort. Än är de små och har nyutvuxna stora framtänder och hela barnasinnet kvar. *hjärtar*
Hej Nallis! Hur har ni haft det?
Ojoj, det drar verkligen ihop sig Twixie!
Vad kul att de busade med er! Låter som en ...intressant klädsel.
hahah, nej det var en lagom uppgift att räkna i dem i vattnet med hejjiga ramsor.
Du kan nog kompriemera bilderna så får de plats. Det gjorde jag häromdagen.
"Resize pictures" kom upp som ett av valen när jag högerklickade på en bild. Så jag valde det och då kom en ruta till där jag valde "small". Sedan gick det fin-fint!
Den är så fin din klänning...
Har du kollat Mulles bukett hörru, så du ser om du vågar ha kvar mig i ditt liv?
Och har du visat din syrra kissongarna som har na bilder i galleriet?