passionsblomman skrev 2009-05-24 08:55:36 följande:
Hej! Inatt var jag uppe och loggadi in igen och skrev mera och långt, men då var det den där dumma avbrottsgrejen-som numera är vid 01.15 ungefär,så heka inlägget kom bort.Iallafall:Jag har precis som indianförvarningar och väntar mig inget annat än det, men varför? Hon sa ju att jag INTE skulle vänta mig det förrän 14-16 dgr efter ÄL och idag är det iofs dag 27 i cykeln, men bara 9 dgr sedan de ju inte ens konstaterat ÄL än.Det var lite brunt på pappret igår, och mer idag -usch! ser äckligt ut.sorry! Och jag satte mig och läste om de där nid-blödningsfenomenet också inatt. Det verkar som att den isåfal infaller INNAN indianerna, då ägget fäster, mellan 3-10 dgr efter ÄL står det och bruna eller rosa är de visst oftast och inte rikligt.Jah? Tänk om det är det då? Usch, jag blev helt störd igår och jätteledsen och ingen sambo hemma som kunde ge en kram och så LESS helt plötsligt på hela det hä
r.NU vet jag alltå inte i skrivande stund om jag fått mens så allt besväret var förgäves den här månaden, eller om jag ska tro att det är nid. Och testa sk mn hur som helst ändå inte förrän BIM...Jag blir helt tom. Det här suger!
Åhhh men stumpan!! *kramar jättehårt...stryker o klappar på ryggen.....kramar mera*
Hoppas att herr Blommis har kommit hem så du får en riktig axel att gråta mot! *kramar mera*
Rabarbersvaj....bra ord!!
Lanovia: De vinst-kr gick till gott ändamål må jag säga!
Hoppas att vovven har mindre ont i natt så att ni får sova ordentligt.
Andbeyond: Vilken mysig dag!! Kul att prova nya saker tillsammans!
Ninnis: Va mysigt du verkar ha haft det! Hahahah de där svarta ögonen....hihihihi!
Nallis:
Sov o ät o försök att njuta av varje sekund inför bröllopet! Det är en skön känsla att veta att man inte proppar i sig en massa onödiga hormoner!
Tjejkvällen var kanon!! Vi lagade mat, bastade, tittade på gamla foton...hahhahaha sicka galningar vi är...jag gör minst EN ful grimas på varje fest!
Sen spelade vi rockband tills jag fick blåsa på tummen o stupade i säng kl 2....de andra flickorna höll igång ända till kl 4.
Maken hade inte fattat att jag skulle iväg så han tittade på film enda tills jag gick till bilen.....sen hade han inte lyssnat så han hade missat jag skulle sova över.....så det blev extra många dagar utan mys.....o ja.....jag har ju mina hormoner så jag är ju inte svår för 5 öre....så han får ta initiativet....så här har det varit "torka" i nästan en vecka nu.....känner mig ytterst oattraktiv o ömklig.....förtroendet är på nergrävd nivå.....
Maken sitter o tittar på ytterligare en film nu.....tur att man fick social samvaro med flickorna.