Ni är tokiga, en kväll låter jag bli att titta in här och nu är jag 5 sidor efter er andra. Måste jobba nu så jag hinner inte läsa ikapp.
Välkommen Daa och Znose (jag tänkte också på att znoosa, men det är nog för att det är min favvosysselsättning på morgonen).
Kul med nya, många av oss har hunnit hänga ihop länge nu delat mycke tårar och glädje, tempot kan vara väldigt högt vilket gör att många nya tyvärr snabbt ramlar bort. Så känns det svårt att komma in, fortsätt kämpa. Vi vill inte vara ogästvänliga.
Jag skall läsa ikapp under dagen om jag hinner och ta reda på vad som hände i era liv igår kväll.
Ninnis blev så mkt uppståndelse när jag var o tog prov så jag glömde tyvärr ställa frågan åt dig. sorry
Väl hos gynekologen tyckte de att det var onödigt att jag skulle ta prov när jag var gravid, vet inte vad BM tänkte på igår i telefonen. Våran läkare kom in i rummet och formligen hoppade av glädje, tog mig i hand och gratulerade. Kul att man kan glädja folk.
Själv började jag gråta i bilen därifrån. Om nu allt går som det skall, vågar inte ta ut allt glädje ännu, så slipper vi verkligen forsätta infertilitets undersökningen. Jag behöver inte åka dit på massa blodprov o VUL, mannen slipper runka på burk. Ja det var verkligen en lättnad som kom över mig i form av tårar. Och nu börjar jag nästan igen, men sitter på jobbet så måste skärpa mig.