I vått och torrt och stiltje och orkan
ingenjörsbruden skrev 2009-06-12 15:37:02 följande:
Ja nåt har jag på gång iallafall...känns mest som jäkelskap o bus! Synd på jobbet....men som Ankis sa för ngt tag sedan...det finns alltid en mening med allt......typ att det kommer ett ÄNNU bättre jobb osv....ja....tänka positivt iallafall!!!Åhhh vilket mys du haft idag med 4 månaders......vill osså gossa nu!! Wow vilken romantisk midsommarhelg!! Lite avis ju! Hahahah Tashan......fasen så roligt namn! Hihihihi Han lär nog få frågan om var hans lian är ngn stans....hihihihiHvidis: Visst smet en av dina nyfödda tissongar o bet dig sedan i tummen? Ja annars har jag nog drömt något sånt själv!
Jo, förmodligen. Men han (är 7 i augusti) har alltid varit aktiv också. Klättar och simmar och spelar tennis. Är typ alltid brun och har stora ögon och långt tjockt hår, så han ser ut som en lite tashan
Lite typiskt min syster med det namnet, de bor inte i Sverige så ingen reagerar på Tashan då de är franskspråkiga. Är roligt att se alla reaktioner när de landat på Arlanda och man ropar på honom dock
Säkert väntar ett bättre jobb runt kröken, eller så hittar jag en drömutbildning och vi klarar oss på ett lägre SGI. Who knows
*tänker positivt*
Vi tänkte ta helgen och planera lite för bröllopet också så förhoppningsvis blir det en riktigt romantisk helg. Kyrkan vi ska gifta oss i ligger bara någon km från där hans föräldrar bor mitt i en bokskog, så blir nog en promenad dit