I vått och torrt och stiltje och orkan
Var var var???
Var var var???
Ja mycket trä! Därför är det bra att huset är målat -07, så måste man inte göra det först av allt.
Översvämningar är definitivt på "att-nogsamt-kolla-upp-listan!
Uj vad du boar!
Det är ju jättenära!
Inte längre än mellan oss nu iaf!
Leksi: har länge tänkt säga-kan inte du berättta lite mer om dig och ditt liv? Var i världen finns du och hur länge har du och din man hållit ihop , vad har du för skostorlek :-d nä mebm allvarligt, vissa har jgagn babblat så mkt med och vet en del om vid det här laget, men jag har ingen riktig koll på dig och det känns synd..berätta berätta!
Ja imorgon drar vi! och kommer hem på söndag tror vi(eller sent på lördag)
Handen klarade sig med ett litet skärsår, men jäklar vad rädd jag blev!
Nu håller vi på att packa.
Jag vaknade med ett ryck 05.45 imorse av att hela altanen fasen höll påatt blåsa av! Vilket SKYFALLL det är här!
Helt sanslöst!
Det blir visst att köra försiktigt, för det är stora utropstecken med varning för extrema vattenmängder på väderkartan, just där vi ska köra.
Jaaaa, fast nu är bränslepumpen bytt och det som gjorde att den la av helt sist var visst att en kontakt lossnat just efter monteringen av denna bränslepump, så det var ett simpelt backjobb och efter det har bilen -peppar peppar-faktiskt funkat, men det törs man ju knappt säga högt.
Shit vad nervös jag är omkring det här huset! Jag har verkligen fallit pladask på avsånd...tänk om det är katsatrof när vi kommer dit. Guuu vad besviken jag blir då!
Se där! Nu vet jag en massa mer!
Åh, nu måste jag verkligen logga ut...de andra har gått ut till bilen.
Sköt om er tjejer!
Huset är underbart!
Nu ska här kollas med bank och mäklare och räknas och få höra om vi kan få lov att bjuda på detta hus.