I vått och torrt och stiltje och orkan
Tack godingar för alla goa kramar o axlar o råd!!!
*håller tummar o tår för Blommis*
Hahaha nä jag lovar att inte skylla ALLT på hormonerna, lanovia....men det är faktiskt mest de som jäklas.....blir lite deppig o då sjunker självförtroendet osv....o martyr som jag är så går jag o liiiiiiider extra mkt!
Hade ett låååååångt samtal med maken igår när vi gått o lagt oss.....o så klart så störtbölar jag...tänker på dig Ninnis som skrev att din make o mamma hade den effekten.....min make har samma effekt på mig!
Jag försökte förklara hur jag känner mig just nu....så att han skulle slippa vara tankeläsare ...vilket han uppskattar men vi låg länge o vände o vred o diskuterade.....för han känner ibland att jag inte tror att han älskar mig för att han inte sliter av mig kläderna hela tiden.....men så fick jag försöka förklara hur pass galet kåt jag är nu när jag är gravid.....o vi kom fram till att det är jag som tagit initativet de senaste 4 månaderna.....vilket han insåg att han kanske skulle ändra lite på.... .....O så ska han försöka ge mer komplimanger....saker jag vet att han tycker men som sagt....när jag är låg så tycker jag bara synd om mig själv o BEHÖVER höra de sakerna högt ngn gång.
Sen blev det lite funderingar på hur ofta man ska ha sex...vill ha sex osv....mest för att reda ut hur vi känner båda två.
Så vi kom fram till att vi ska försöka att ha sex NÅGON gång tidigt på kvällen....dvs inte vänta tills huvudet landat på kudden......För han är helt galet slutkörd...redan....o projektet håller på tills i dec..... o vi ska ju både ha bebbe OCH bygga hus i höst.....måste def ha en rabbit tills dess!
Är bara rädd att maken känner att han har för mkt krav på sig....på jobbet o hemma.....vill att han ska kunna slappna av o ta igen sig när han är hemma.....
Så det kändes bra....enda nackdelen var att ingen av oss kunde sova sen....så vi har typ sovit....3 h eller nåt....rätt Zzzzzz idag.