Vi som gifter oss 23 Maj!
igår så var jag på min möhippa! Har en dundrande huvudvärk nu men så roligt som jag hade det igår! JAg visste att det skulle bli igår eftersom det finns inte så många dagar kvar....
de tog mig kl 8.00 och fick ta på mig en hiskelig grön klänning, gröna strumpbyxor, gröna inneskor och en drakmössa med tillhörande ögon mask plus en liten rosa prinsseskrona!
Sedans så bar det av till en konstatelje där vi fick måla enorma tavlor (alla målade på allas) så det är enorma färgfläckar som kommer att vara i bröllopslokalen nästa vecka. Grymt uppskattat! Sedan en pickning i brunnsparken där det var en svensexa jämte.
Sedan åkte vi till spat och bara mös. Efterdet åkte vi till en kompis och bara slappade innan vå åkte till rsturangen med god mat och en massa skratt! Vår servetör gjorde lite eldkonster för oss vilktet var grymt uppskattat. Tyvärr drack jag lite för många jägermeister så på krogen efter maten blev sovande för mig.
Men är supernöjd över min hippa. Tänk att det är så få dagar kvar till vårt bröllop!