Inlägg från: JoM maj09 |Visa alla inlägg
  • JoM maj09

Vi som gifter oss 23 Maj!

Just nu känner jag mig ganska lugn, har tagit lite extra ledigt från jobbet i måndags och idag så jag har hunnit en hel del. Idag hämtade vi vigselprogrammen och festprogrammen hos tryckeriet och de blev supersnygga. Jag var inte med när sambon beställde dem så det blev en glad överraskning. Det är jag som gjort dem grafiskt och det är alltid lite extra speciellt att se sina kreationer i färdigt tryck, så skarpt och bra färger (fast det är endast svart/vitt). Ringarna är också hämtade efter putsning och ikväll bär det av till lokalen för att börja ställa iordning bord och dukningen gör vi imorgon.

På fredag morgon blir det manikyr och säkert lite småfix men sedan ska jag bara ta det lugnt med mina tre tärnor och mysa. Nu längtar jag mer än någonsin tills på lördag och jag tror det ska bli skapligt väder iaf!!!

• JoM maj09

Nu är jag gift!!! Känns så otroligt härligt!

Hela dagen blev jättelyckad! Vi hade fint väder under fotograferingen och bilderna blev jättefina. Det kom dock en störtskur när vi precis hoppat ur bilen (som var utan tak) vid lokalen efter vigseln. Hade vi åkt i några minuter till så skulle vi fått allt över oss... :) Vi hade som tur var satt upp ett partytält så där trängde alla ihop sig på 3x6 meter :) men det gjorde absolut inget, det blev ett annorlunda mingel bara. Jag är så nöjd med min klänning, håret och min make-up, vill se ut så varje dag :) och min man var så stilig.

Festen blev också lyckad, bara några småsaker som inte blev som vi hade tänkt oss men det gjorde inget alls. Alla gästerna var nöjda och hade roligt och berömde oss för allt vi hade fixat.

Vi har sedan varit iväg på en minibröllopsresa på två nätter i Tällberg vid Siljan, riktigt mysigt och vi har bara kopplat av men känner mig ändå inte helt utvilad, det tar nog några dagar till.

Ska snart få upp lite bilder från vår dag.

Kramar från en lycklig fru Borg!

• JoM maj09

Nu finns det bilder från vår dag i mitt galleri ! Titta gärna om ni vill :). Försökte lägga upp dem igår men det fungerade inte, förstod inte förrän nu att de var på tok för stora :).

• JoM maj09

Nu är mitt namnbyte klart! Har inte fått något brev från Skatteverket men såg det nu när jag loggade in på min bank och då antar jag att det är klart.

Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!