Inlägg från: GabriellaochTomas |Visa alla inlägg
  • GabriellaochTomas

Vi som gifter oss 23 Maj!

Hej!

Svårt att hitta er igen...

Jag känner mig stressad, mest för att det är småsaker kvar och sånt brukar ta mkt längre tid än det egentligen gör.
    Sonen är dessutom sjuk (feber) vi hoppas på att det är tänderna och att det går över. Men men, fick ju mer tid att vara hemma och förbereda, vabbar halva dagen var...

Imorgon kommer tärnan, skönt!

På onsdag ska vi hämta m2bs kläder och handla allt till maten - ja vi ska laga den själva, kanske därför man e stressad...

På torsdag är det möhippa och svensexa eftersom alla gäster är långväga...antar att det blir spa så man kan slappna av lite..

fredag förbereda festlokalen och sen på lördag kör vi!

...har så mkt folk runt oss så de får hjälpa till med barnpassning och matlagning. Ovant men skönt!

Simma lungt!

ps. vädret i kungslena den 23, 14 grader varmt och delvis molnigt...

• GabriellaochTomas

Lycka till i morgon!

Här är det fullt upp med mat, dukning och hårfix!

kram kram

• GabriellaochTomas

Vi hade också en underbar bröllopsdag, om än lite hektisk. Jag och tärnan tog ur de sista kladdkakorna ur ugnen 01.30 på bröllopsdagen. Vaknade vid 7 och kunde inte somna om, men syrran var också vaken och passade på att börja med mitt hår (som tog jättelång tid)sen var man liksom klar och skulle fotograferas.

Vi har en del foton från släkt och vänner, lägger upp dem senare, väntar fortfarande på proffsfotona.

Jag har ingen aning om hur det går med mitt namnbyte, men jag har bytt mail på jobbet och fått nya visitkort och snart lärt mig att svara i telefon med mitt nya efternamn.

Regniga kramar från fru Vestin

• GabriellaochTomas

Nu har jag lagt upp några bilder...typ 3...det var de som var ok av de vi fått från gästerna, mkt blixtögon i kyrkan...

Har inte hört ngt om namnbyte än men hoppas att det kommer imorgon....är det ngn mer än jag som inte fått besked än?

nu ska jag ta hand om sonen som verkar vara sjuk...

trevlig vecka!

/GV

(har fått ett nytt smeknamn på jobbet, från "lillan" till "GV" så nu ska det luskas i papper!!)

Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!