Vi som gifter oss 23 Maj!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Hej!
Den gamla tråden är avstängd så jag hoppas alla vill fortsätta här. Nu är det nedräkning - bara en vecka kvar!!!
Så skönt det låter! Jag har massor med pysselarbete kvar. Ska skära och montera placeringskort och menykort... Och göra klart bordsplaceringen. Som tur är så jobbar jag inte på hela nästa vecka, så jag har ändå gott om tid
Min blivande är också på Svensexa idag!
Hm, jag ska nog också köpa ett paraply för säkerhets skull...
Monian och Glada Emma: Kul hippor ni verkar ha haft!!
Vad gör ni så här i slutspurten? Själv försöker jag få ordning på bordsplaceringen, samtidigt som jag fyller godis i våra favour-askar... Min blivande var på svensexa igår och är grymt sliten idag. Så jag försöker pyssla om honom också
Wow! Låter härligt!!
Jag är inte så nervös, men stundvis blir jag väldigt stressad... försöker ta det lugnt. Det gå väldigt upp och ner VI har MYCKET kvar som ska hinnas med under veckan. Tack och lov så är det ju långhelg, så on-fr är vi lediga tillsammans och kan förbereda.
fröken sjunfors skrev 2009-05-17 22:41:39 följande:
Krya på dig!! Du hinner nog bli risk till på lördag
Jag har fortfarande min dunderhuvudvärk och ont i halsen det är inte roligt längre
[/citat]
frisk skulle det ju stå.
Jag har fortfarande massor med pyssel kvar. Men bordsplaceringen blev klar i dag och den är jag nöjd med
Just nu rippar vi CD-skivor och sätter i hop låtarna till dansen. Frank Sinatra blir det en del av
Oh no! Jag har också blivit förkyld!!! Ont i ena örat också och känner mig inte alls kry. Det slog ner som en blixt i förmiddags och jag började nysa och blev tät i näsan. Jag hoppas verkligen att det är bra igen tills på lördag.
Jag ska ut på stan i morgon och fixa det sista... Jag kan bara inte bestämma vilka örhängen jag ska ha (himla stort problem va...) Ni får gärna vara smakråd!! Kolla i mitt galleri!
Hur är det med nerverna?? Själv sitter jag här och är ganska lugn, men jätteförkyld, fortfarande. Blä, jag hoppas det känns bättre i morgon!
Det där med nerverna var till alla utom dig Monian
Lycka till!!
Jag har ÄNTLIGEN fått sätta mig ner och andas ut efter en dag med en massa fix och don. Det har varit stressigt, men nu känns det grejt igen!
Bara några timmar kvar innan jag är fru och om ungefär ett dygn så dansar jag brudvalsen under kristallkronorna i en tjusig lokal.
LYCKA TILL tjejer!!! Och glöm inte att hitta tillbaka hit och berätta hur det var. Och lägg ut bilder
Kram
Stort grattis till er alla! Jag hoppas att er dag var lika underbar som min!! Nu är jag fru och det känns hur bra som helst
Jag har lagt upp lite bilder från gårdagen i mitt galleri. Ni får gärna göra det samma
Lycka till alla fruar!!!
Jag fick papper från skatteverket idag!
Fick ni förresten någon morgongåva?? Jag fick ett par underbara örhängen med en stor rund akvamarin som hängde på små diamanter. Ljuvliga!
Hahaha, en lite reflektion: För en månad sedan när man tittade i den här tråden så var nästan alla online, nästan alltid. Så är det inte precis nu. Mitt BT-surfande har också minskat. Från 3 h per dag (typ, jag vet att det är myyyycket) till 10 min/dag. Vissa dagar kollar jag inte ens. Hade det hänt för en månad sedan - näää!