Inlägg från: Tillde |Visa alla inlägg
  • Tillde

Vi som gifter oss 23 Maj!

Samma här, brukar aldrig vara förkyld men nu är jag helt sänkt, inte kul Men vi får bli pigga av allt härligt på vår dag helt enkelt

lecaroline skrev 2009-05-18 15:12:46 följande:
    Här i Gbg säger de att vi ska få 14 grader och regnskurar..men det är långt kvar tills dess!!Jag har fortfarande min dunderhuvudvärk och ont i halsen det är inte roligt längre
  • Tillde

Nu lämnar jag er tjejer och drar 40 mil väserut för att gifta mig!!!!!! Får tillgång till lokalen redan idag så GISSA om jag ska dit och drömma mig bort och fixa och dona i dagarna tre

Hoppas att vi alla ska få KANONDAGAR med härligt väder och massor av roligt!!!!! Hörs senare, ska bli spännande att se hur alla har haft det! Puss på er

• Tillde

Men GUD, stackars stackars er!!!!! Tur att ni blev gifta iallafall

Lumo skrev 2009-05-24 22:14:18 följande:
    Grattis alla fruar! Min dag blev verkligen kaotisk. Kvällen innan blir dottern magsjuk och kräker sista gången kl 4 lördag morgon! Inte en blund fick man på hela natten. Morgonen i ren kaos där man fick försöka lägga om allt som planerats. Dottern skulle följa med mig till frissan och få fina lockar men detta fick ändras till att hon skulle komma dit senare. Min morgon innehöll många tårar. Väl hos frissan kände jag mig lite bättre till mods men tankarna var splittrade. Dottern mådde bättre på em och kunde vara med. 10 min innan vi skulle åka till kyrkan står jag med en hink och kräker i min fina brudklänning. Svetten rinner av mig. Kan säga att man fick lite panik. Något försenad i kyrkan lyckas jag till slut ta mig till altaret med min kära man. Känner mig något bättre och kan känna mig lycklig av stunden. När min man dessutom överraskar mig med att sjunga sista versen i Den här stunden som vår solist sjöng blir man riktigt rörd. Senare under middagen var det min mans tur att bli dålig, han fick springa ifrån med jämna mellanrum... Varken han eller jag kunde äta något av maten och fick dricka Ramlösa hela kvällen. Trots allt är jag överlycklig att vi lyckades genomföra hela kvällen för det är ju den bästa dagen i ens liv! Nu ligger mannen däckad i feber så våra bröllopspresenter fick vi öppna tillsammans i sängen...
  • Tillde

Vårt bröllop blev så fantastiskt så man tror att det är en dröm!!! Strålande sol från en klarblå himmel, havet och segelbåtar i bakgrunden och alla man älskar runtomkring sig! ALLT klaffade och när vi åkt från festen till vår fina svit på Strömstad Spahotell så patrade våra vänner inkl. svärmor och min mans mormor på 83bast till halv FYRA Härligt härligt häääärligt!!!!

Hoppas ni andra hade en helt sagolik dag!!!! Kram från Fru Borgström

• Tillde

jag känner inte heller tomhet utan ett stilla lugn och stor lycka över att vara en liten familj nu och ha hela sommaren framför oss!! Det var en underbar dag men det gör inget att den inte kommer komma igen och igen.

Förstår dock dig Lumo som var sjuk, era stackare!!!!

Nu finns bilder i galleriet på vår härliga dag! Kika in om ni vill. Puss på er

Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!