Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

Vi som gifter oss 23 Maj!

Hej! Nu har jag också hittat hit!!

Vi har shoppat hela helgen allt som gått att köpa en vecka innan är inhandlat..
    Blommorna till borden fixade vi igår. Nu är det lite förberedande pyntning kvar och fotoplatsen vi ska göra i ordning..

Jag tror jag har det mesta under kontroll

• lecaroline

Här i Gbg säger de att vi ska få 14 grader och regnskurar..
    men det är långt kvar tills dess!!

Jag har fortfarande min dunderhuvudvärk och ont i halsen det är inte roligt längre

• lecaroline

Jag vet inte vad jag ska ha för valsmusik..

• lecaroline

Tror att den ena blir once upon a time in December..

Sedan ska jag/vi lyssna mer i kväll.

• lecaroline

Jag har fått naglarna fixade av en arbetskamrat, något jag tänkt hoppa över. Men ju närmare vi kommer desto mer vill man göra

Min tärna har blivit jätte förkyld och ligger hemma och kurerar sig. kommer en dag senare än beräknat. men bara hon mår bra på dagen D

• lecaroline

Grattis alla FRUAR!!

Vi hade också en helt otrolig dag/kväll/natt

Sov ca 3 timmar mellan fre och lörd. Satt hos frisören kl 06,00 min min tärna och min svägerska. Hår och sminkning tog exakt 4 timmar så jag sprang iväg och hämtade blommorna.
    Sedan in i bilen och en timmes färd till Thn. Ringer ca 15 minuter innan för att få igång alla att bära ut klänningen och sitta klara i bilen så det skulle gå smidigt till fotografen och klä mig. Men det misslyckades totalt Fick tydligen inte fart på någon. Näbbarna var inte klädda inte mor och far heller. Så det slutar med att min kusin och hennes man klär mig och snörar mig. Fotografen lugnar oss (20 min försena som vi var.) Att det är lugnt han hade ingen mer fotning den dan så vi hade fram tills vi var tvugna att vara i kyrkan. Så då slappnade alla av och jag antar att det syntes på bilderna.

Väl i kyrkan efter att min MAN sagt sitt löfte så kunde jag inte prata jag hde en stor klump i halsen som jag försökte svälja. Tårarna rann fick inte fram ett ljud, ser på min älskade att han ler och tårarna rinner på honom med. Fick tydligen hela kyrkan att böla hörde jag sedan

Jag lyckas klämma ut lågt det som skulle sägas och så var vi gifta. Och hela min kropp slappnade av och jag bara njöt av resten av vigseln...

När vi kom till Kolonin och såg vad alla hade slitit med att göra allt fint så blev man rörd till tårar igen. Det var så fiiint och planeringen man slitit med i ca 6 månader bara klaffade.
    Det blev dans långt in på småtimmarna och bandet drog 5 extra låtar som vi klappade igång
    Allt var helt underbart!! Ingen var sjuk, solen sken och det var hyfsat varmt.

• lecaroline

Jo mattheten har jag, kan ju bero på att jag har städat och plockat nu i 2 dagar efter och inte sovit som man brukar. men jag är såååå trött!!

• lecaroline

Nu är det några dagen som jag är hemma från jobbet. Att jag var så utsliten efter all planering och stress hade jag ingen aning om. Jag är vaken ett par timmar och sedan börjar jag må illa om jag inte kan lägga mig och vila.
    Jag älskar min bröllopsdag, men skulle inte vilja göra om den.
    Den finns nära till hands att plcka fram och tänka på och bara sitta och dum le Har sett att min man gör samma sak och så börjar vi skratta. Ser vekligen fram emot sommaren och att få bara vara fru

Vilka härliga bilder som börjar komma in!!

• lecaroline

Vi åker på semester den 14 Juli och jag har bokat resan i mitt nya efternamn..
    Hur lång tid tar det att få det nya passet??

• lecaroline
    Arla79 skrev 2009-06-04 22:41:30 följande:
    Jag har varit till banken idag och beställt nya bankkort med det nya efternamnet och tagit kort till det nya körkortet och skickat iväg.
    Kan man göra det fast man inte fått personbeviset??
  • lecaroline
    Guntan skrev 2009-06-04 22:45:35 följande:
    Nu har jag lagt upp ett kort på mig och min man i solnedgången...
    Det går inte att se korten. Du kanske inta har aktiverat gallerit ännu??
  • lecaroline

Nu har jag officiellt ytt namn!! Så snu ska körkort, pass fixas först sedan blir det bank osv..

• lecaroline

Tack tack, vi var världens finaste brudar!!

• lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-06-11 09:56:06 följande:
    Ringde skatteverket precis och de hade registrat allt i morse så fr.o.m kl 9.30 i morse heter jag Larsson =)))
    Det hette jag förut
  • lecaroline

Jag fick ett guldhjärta med diamanter

Har varit på banken och beställt nya kort nu!!
    Tänkte fjäska med arbetskamraterna så jag kan gå till poliswen och skaffa nytt pass i morgon

• lecaroline

Jag orkar inte hålla på med sånt nu. Det gör vi efter semestern!!

Svar på tråden Vi som gifter oss 23 Maj!