Vi som gifter oss 23 Maj!
Vi velade länge om valsmusiken men igår bestämde vi oss för Caribbean blue med Enya och som andralåt blev det Annie´s song med John Dnever. Efter de låtarna kommer vi att ha 4-5 låtar som går lugnt.
Vi velade länge om valsmusiken men igår bestämde vi oss för Caribbean blue med Enya och som andralåt blev det Annie´s song med John Dnever. Efter de låtarna kommer vi att ha 4-5 låtar som går lugnt.
Jag känner mig efter 2 dagars penicillin jättefrisk Nu väntar jag bara på värme o sol
Var till stan och hämtade sonens och sambons kläder igår. Och idag ska jag bestämma om vi ska ha corsage och vilken blomma i sånt fall. Och hämta förlovningsringarna som har varit på putsning.
Nu har vi lastat i bilarna med allt och 8.30 imorrn får vi nyckeln till festlokalen. Då kommer det att gå undan hoppas jag.
Har kollat väderprognosen 100 ggr de senaste dagarna och ända till den nuvarande prognosen så har det visat regn mellan 12-14. Men inte nu, så nu ska jag nog inte kolla något mer
Ja, lycka till allihop!
Här har dukats hela dagen, herregud vilken tid det tog...
Sen har jag varit till floristen och sett brudbuketten, åh vad den var fin. Bara längtar tills imorgon och hoppas vi alla får en toppendag med härligt sommarväder
Jag har fått papprena från skatteverket idag
Hur gör man med körkortet, sköts det automatiskt eller?
Det om körkortet hittade jag nu iaf:
En uppgift i körkortet har ändrats
Transportstyrelsen skickar dig automatiskt en ansökningsblankett (grundhandling) för förnyelse av körkortet om du till exempel byter namn eller personnummer eller om körkortet inte längre visar rätt behörighet.
Nu finns det bilder på oss på vår fotografs hemsida.
Länken dit finns att hitta på min presentationssida.
Jag har varit till banken idag och beställt nya bankkort med det nya efternamnet och tagit kort till det nya körkortet och skickat iväg.
Ohhh, idag har mitt nya körkort kommit. Så i em kan jag använda de nya bankkorten som kom igår
Jag fick papper om körkortet dagen efter pappret från skatteverket kom.
Vilka fina bilder. Va kul att vara i en sån miljö i såna kläder och inte bry sig. Kul!