Vi som gifter oss 23 Maj!
Blev oxå hippad igår! De kom och hämtade mig efter min ansiktsbehandling. Sen var tanken att vi skulle ha en picknick i Slottsparken, men det regnade hur mycket som helst så vi slog oss ner med våra mackor inne på biblioteket istället *tihi*. Sen bar det av till Makeup Store för en festsminkning som blev hur bra som helst - hade ingen aning om att jag passade så bra i brunt! Efter det blev det promenad till Ungdomens hus där en salsalärare väntade. Fick full utstyrsel - först en riktig karnevalklädsel med huvudbonad och allt (detta dock endast för fotografering), sen en blå kort paljettklänning med neonrosa boa...lektionen i fullgång. Skitkul!!!
Efter detta tog vi bussen hem till oss och där hade tjejerna redan varit och lämnat matvaror. Jag fick ett glas champagne i handen och sen började de tillaga en tre rätters middag. De var t.o.m. så omtänksamma att de tillagade efter Viktväktarrecept - snacka om att de hade tänkt på allt =)
Efter en lång middag och massa kul blev det ombyte för utgång. Målet var Kuba café - nu var det upp till bevis...bara att visa vad man lärt sig under dagen. De hade faktiskt t.o.m. "bjudit dit" läraren så han kollade på oss och klappade takt =) Inga större problem så länge de körde lite saktare låtar, men när takten ökar är det verkligen inte lätt!!!
Minnena idag är härliga, men tyvärr gör sig även huvudet påmint!