Vi som gifter oss 23 Maj!
Jättefina bilder! Så roligt att se alla nu.
JoM maj09 skrev 2009-05-28 10:10:01 följande:
Jättefina bilder! Så roligt att se alla nu.
JoM maj09 skrev 2009-05-28 10:10:01 följande:
Wow, vad fin du var i håret! Jättefina var ni!
Det finns ännu inget registrerat hos Skatteverket på mig. Kan tjuvkika via jobbet (bank) men tittade nu via e-leg direkt hos Skatteverket. Jag börjar bli lite otålig nu!
Du får redigera bilderna så försvinner de otäcka röda ögonen. :)
Jag har inte heller hört något från Skatteverket, tråkigt!
Då ska jag ringa imorgon.
Jag fick besked om att min deklaration hade granskats pga BR-försäljning. Det var inga problem med den men jag kunde inte söka uppskov utan bara preliminärt uppskov (huset är inte klart än) och jag skulle inte få pengar innan midsommar. Jag svarade fort att jag ville ansöka om det preliminära och idag såg jag att pengarna är på väg... Varför så skriva att jag inte kan få pengarna före midsommar?!
Ja ja, detta var ju faktiskt åt det positiva hållet, men ändå.
Vilket nr ringde du? Täntke också höra med dem...
Jag fick prata med dem i Norrköping som handlägger mitt ärende. Våra papper har kommit in som de ska och ligger i deras hög, skulle räkna med minst en vecka till!
Ni var(är) jättefina!
Vi har inte ens fått se våra proträttbilder än. men vi är lovade på lördag, spännande! Vi tog även Trash the dress-bilder i tisdags och dem får vi nästa vecka. "repotage-bilderna" ska vi få på skiva idag. Sedan börjar det stora arbetet med att välja ut bilder, kul!
GladaEmma, var beställde du någonstans?
Äntligen har min namnändring gått igenom och självklart även civilstatusen för oss båda!
Vi gav varandra inte morgongåvor. Vi lade mycket pengar på ringarna samt bygger hus, det får räcka nu. Har dock ett hängsmycke i tanken som jag ev. önskar mig i 1-årig bröllopsdag.
Ja, man tar bilder efter bröllopet i mer kontrastmiljö. Om du söker på det så hittar du bildexempel. Vi var på Äventyrslandet och tog bilder, jag hade då gummistövlar och massa lockar i håret och tiara (som jag inte hade på bröllopet), väldigt sotade ögon och svart halsband. Maken hade svarta byxor, vit skjorta och svart slips som hängde på sniskan lite. Vanligtvis är det bara med bruden men vi ville vara med båda två.
Här är våra.
www.frontweb.se/pro/folder/hYlPukxJHQFWdn
Tack, eller vad jag ska säga, det var ju inte vår förtjänst.
Har beställt nr 15 som tackkort, detta ska sitta bakom den porträttbild vi har valt har jag tänkt. Ska göra tackkort likadana som inbjudningarna och fästa korten med fotohörn. Så alla får två helt olika typer av kort av samma brudpar.