Inlägg från: Persianbride2009 |Visa alla inlägg
  • Persianbride2009

i did it!!!!!!!!

Jag gjorde min secret box fotografering igår och det var SÅÅÅÅÅÅ HIMLA ROLIGT!

JAG, fröken pryd var så sjukt avslappnad och hade otroligt roligt. Min fotograf (Beatrice Larsson) var grymt duktig och jag fick se vissa bilder, säger WOW, man fattar inte hur het men egentligen är fören man verkligen ser det på bild.

Jag tycker alla borde göra detta, vilken otrolig boost för självförtroendet det är! Jag tycker man ska göra det bara för sig själv om man inte vågar ge bort den till någon.

LÄNGTAR SOM FAAAN till jag får bilderna!!!!

Ville bara skriva av mig, hade ju så fruktansvärt roligt!

• Svar på tråden i did it!!!!!!!!
  • Persianbride2009

Gumman, jag var också feg men det släpper direkt =). DO IT =)!!!

Han kommer bli överraskad men han kommer älska bilderna!

• Persianbride2009

Gumman, jag var också feg men det släpper direkt =). DO IT =)!!!

Han kommer bli överraskad men han kommer älska bilderna!

• Persianbride2009

Åh ni kommer ha så kul. Min tärna var med mig hela tiden och det var bra både för mig och fotografen. Hon var verkligen till stor hjälp.

Min fotograf tar 2500 kr för 24 bilder i ett album (10*15) + en inramad förstoring (20*30) eller 3500 kr för 2 inramade förstoringar (tror jag) och alla bilder på en CD, både råkopior och behandlade kopior.

Jag hade tänkt att ta det mindre paketet men har en känsla av att jag inte kommer kunna välja...

Jag var lite orolig för att jag hade glömt provposa men det löste sig för fotografen säger vilken pose du ska göra. Du behöver lixom inte inprovosera.

Jag är fortfarande helt hopping och glad över detta, fattar inte hur jag ska hålla bilderna från min M2B!!!

Hoppas ni får en lika duktig fotograf som jag hade och att ni verkligen slappnar av och har roligt!

• Persianbride2009

Haha va roligt, ringde du henne igår då eller?
    Rekomenderar att du gör det, det är nog skit kul att plocka fram det albumet när man är gammal =)!

Blivande fru 080808 skrev 2009-05-16 15:47:14 följande:

Vad kul! Då var det dig hon skulle fota när jag ringde. Beatrice tog våra bröllopsbilder och hon är verkligen underbar!Kanske jag vågar mig på något liknande när vi firar vår första bröllopsdag. Lycka till med bröllopet!
Svar på tråden i did it!!!!!!!!