• pearlgirl

BALI-resenärer del 2

Förra tråden har stängts så nu startar jag upp en ny tråd för alla oss som ska på bröllopsresa till Bali eller som har bra tips.

Förra tråden är här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3279867.html

Så häng på här i denna tråden nu!
    Vi åker den 25 aug-8 sep.

• Svar på tråden BALI-resenärer del 2
  • Flisa80
    MissieA skrev 2009-06-16 18:35:55 följande:
    Ha en underbar resa och njut av paradiset Sees där hihi.
    Ja det ska vi, och ni med när ni väl sluter upp!!
  • Miss Biii

Ha det superbra.... satan va avis jag är.

• pearlgirl

Ha det så jättekul nu och njut ordentligt!!
    Ser fram emot massa tips när ni är hemma igen

• MissieA

Så nu är det snart dags för oss att åka iväg. Om ca 12 timmar kommer taxin och hämtar oss och vår resa börjar Ska bli så kul. Vi ska sitta och packa allt nu och nuta av solen här i Sverige en stund.

Ni ska få höra allt sen. Njut av solen här hemma nu

• Miss Biii

Ha det super o njuuut ordentligt, skapligt avis vill jag lova...

MissieA skrev 2009-06-23 15:57:29 följande:
    Så nu är det snart dags för oss att åka iväg. Om ca 12 timmar kommer taxin och hämtar oss och vår resa börjar Ska bli så kul. Vi ska sitta och packa allt nu och nuta av solen här i Sverige en stund.Ni ska få höra allt sen. Njut av solen här hemma nu
  • 010809

Hej tjejer!
    Har en liten fundering.. hur gör ni med era ringar, lämnar ni dem hemma eller har ni dem på er när ni far?

• Wedding2009

Bali!! Vi åker den 5 aug nu snart.

Är det någon som har bott på Alam Kul Kul? Vi åker med Ving! Vill gärna ha åsikter om just det hotellet. Gärna andra tips också så klart :)

En arbetskollega till mig har ätit på en Italiensk restaurang på Bali som ska vara av världsklass. Återkommer med namn och plats när jag vet sen!

• Wedding2009

Ps...Jag tar aboslut med mig mina ringar!!!

• Wedding2009

Härligt! Då är vi nog på samma plan :)
    Vi gifter oss den 1 aug och det ska verkligen bli toppen att komma iväg "så snabbt" efter bröllopet!!

Hoppas ni får en toppenresa SL!!

Svar på tråden BALI-resenärer del 2