• Valkyria84

    BLev hippad i lördags!!

    Så i lördags kom de äntligen! Jag var ju så säker på att de skulle ha kommit förra helgen. Men kl.8 kom min bästa vän och min syster hem och hämtade mig. Jag fick sätta på mig ett skitigt blåställ och en orange keps. Undertiden jag gick på toa hörde jag hur de sprang i sovrummet och förmodligen packade en väska till mig. Så bar det iväg och jag fick ha ögonbindel hela vägen. Tappade lokalsinnet efter ca 5 min så jag har ingen aning om vart vi åkt. Tillsist stannade vi och jag fick med ögonbíndel gå och handla frukost till mig. Och sen åkte vi vidre.
    Under hela bilfärden som var i ca 1 timma fick jag vinka lite då och då och min syster försökte lura mig om vart vi var och så... tillist fick jag kliva ur bilen och sätta på mig stövlar. Jag tänkte direkt att jag skulle rida för det gjorde jag som barn. Sedan satte de mig i en stol och där fanns ett spö. Jag kände på spöt hela vägen och tänkte att detta ju inte var ett ridspö, kändes konstigt i materialet. Så tog de av mig ögonbindeln och där var då även mina två andra svägerskor. Det var ett fiskesö jag höll i och vi satt vid dammen, men där skulle vi inte vara kvar.
    Vi skulle genast vidare, de åkte 4 hjulig och jag fick köra minicorss, super kul! Vi åkte till en bonde där jag fick mjölka en kossa (jag lyckades faktist få ute lite mjölk men det var svårt!) sen fick jag mata dem och gossa med kalvarna som sög på mina fingrar.
    Efter det åkte vi tillbaka till dammen och där fick jag ansiktsmask men som tur var slapp jag bada i dammen utan fick köra cross hem till min sävgerska där jag fick duscha. Min brorson 2 år sa att jag var smutsig för jag hade blå ansiktsmask när jag kom =)
    Jag hade även fått ett paket med mina nya kläder. Min svägerska hade sytt ett hårband, en kjol med massa prickar och tyll samt en t-shirt med trycket "Bidezilla 2009" på brösten och "Bride to be så kiss me" på ryggen.
    När jag satt på mig mina nya snygga kläder åkte vi och käkade lunch. Efter det fick jag ha ögonbindel igen och vi åkte länge.... fick vinka titt som tätt, och tillsist var vi framme. De ledde mig över "stora diken" och jag fick klättra över bänkar med ögon bindel på mig. Sen fick jag ta av mig bindeln och då var vi på SPA! Ett träningspass med Core väntade och sen var det bad, solarium och bastu. Efter det åt vi god 3 rätters middag och softade ett tag i baren.
    Kvällen avslutades med bowling i storlek 50 skor! (Jag har 35/36 annars) och dans. En grupp som heter Billy var där och spelade Gyllende tider låtar och de var jätte bra. Under kvällen fick jag även 4 pussar. Varav 3 av samma kille, eller ja pussar, han slickade mig i hela ansiktet så det var inte trevligt alls. Men förutom det var det en toppen kväll och jag är helt underbart nöjd!
    Flera gånger under kvällen stannade jag upp och tänkte "det här är min möhippa", kändes väldigt konstigt. Tiden går ju så otroligt fort!! Två veckor och fem dagar kvar. Till helgen tar dom min m2b =) Hade skrämt honom i frerdags att de kanske skulle komma denna helg så han var lite nervös när jag lämnade honom =)
    För bilder av min möhippa, se mitt galleri. Än så länge har jag bara två men fler kommer nog =)

Svar på tråden BLev hippad i lördags!!