Inlägg från: liljegrenhansson |Visa alla inlägg
  • liljegrenhansson

färg på tärnklänningar vid grönt tema?

ni med grönt/lime tema på erat bröllop vilken färg har/hade era tärnor på klänningen?
    tycker att det är rätt svårt att hitta "vanliga" klänningar som är just gröna, och sen vet jag inte riktigt hur dom ställer sig till att köpa en grön klänning... min tanke är väl att dom helst ska kunna använda den senare sen också...

ni som haft gröna klänningar till era tärnor, vart har ni hittat dom? vill som sagt helst ha "vanliga" klänningar...

hoppas någon kan hjälpa mig!

• Svar på tråden färg på tärnklänningar vid grönt tema?
  • liljegrenhansson

Sagasmamma: Har du någon bild på dom?

• liljegrenhansson

Milla84: vart har du köpt dom då?

• liljegrenhansson

milla84: såg nu att dom var lite mer "finklänningar", jag har tänkt mig ner "vardagsklänningar".. som dom kan använda sen till vardags...

snuttis: jo jag funderade också på vitt även till tärnan/tärnorna ett tag.. men jag vet inte.. kanske skulle vara något då... och sen ha någon limegrönt band som sagt..

• liljegrenhansson

anapanasiti: oh det kanske man skulle ta och kolla på! tack för tipset... :-d vad kosta den?

• liljegrenhansson

anapanasiti såg den nu.. och den var ju lite för fin.. eller vad man ska säga..

• liljegrenhansson

brud27juni: dom var fina..

• liljegrenhansson

sagasmamma: jag tycker inte att du är knäpp!!
    det är sånna slags klänningar jag varit ute efter hela tiden..
    sånna som man kan köpa i "vilken butik som helst"

fast mina kanske skulle vara i ljusgrönt då, eller kanske vitt, men något grönt band... tack för tipset!!

Svar på tråden färg på tärnklänningar vid grönt tema?