Inlägg från: andbeyond |Visa alla inlägg
  • andbeyond

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Bra där!

• andbeyond

Så sant så sant.

Just nu är det lite mycket väntan för oss, har planerat och fixat det mesta som går innan alla har svarat och vi är lite närmare den stora dagen... Fipplar mest med hur dukningen ska bli.

• andbeyond
    Annamilla skrev 2009-05-31 23:54:43 följande:
    Låter bra. Gifter mig i Galtström, söder om Sundsvall. Det blir ett utomhusbröllop så hoppas på fint väder... åtminstone inget regn.
    Åh, det är verkligen jättefint i Galtström! Brukade lussa i kyrkan där med min kör på vintern också när jag var yngre - vackert oavsett årstid.

Vi gifter oss i Bo Kyrka i Närke. Supermysig tokgammal kyrka
  • andbeyond
    Happyasahippo skrev 2009-06-10 14:42:50 följande:
    Vad kul att flera hittar hit! Valkomna! Hittade ett par snygga skor i gar! Självklart har jag dock 'dyr smak' och fastnade för ett par ur Rainbow Couture kollektionen...Men eftersom min klänning ar kort kanns det viktigt att skorna är snygga. Aterstar bara att se om min designer har fatt tyget sa jag kan fa ett tyg prov att jamföra med skorna för eventuell infärgning...Vart ska ni aka pa bröllopsresa förresten?Vi kan inte bestämma oss mellan Afrika, Asien eller Hawaii..
    Vi åker också till Hawaii, Maui och Kauai. Vill åka nu!
    Vi funderade också på sydafrika och nya zeeland men gör på en USA resa med en vecka i NY först och sedan Hawaii..
  • andbeyond
    Happyasahippo skrev 2009-06-12 20:59:44 följande:
    vad kul! Hur har ni planerat andbeyond? Sjalva eller via resebyra?Jag bodde i NYC tills forra aret sa vi tankte kombinera med San Francisco istallet (aven om jag garna stannat och halsat pa lite vanner pa vagen hem )
    Vi har planerat helt själva, bokat allt eftersom. Vi har aldrig varit i New York så det ska bli superkul!
  • andbeyond
    Happyasahippo skrev 2009-06-15 07:31:29 följande:
    Andbeyond; vilka oar besoker ni och hur lange ar ni dar?Vi funderar just nu pa Big Island, Kaui, Maui... alternativt blir det Tanzania!
    Vi är på Maui 5 dagar och Kauai 3 dagar. Kauai blev en lite sista minuten ändring
  • andbeyond
    annape84 skrev 2009-06-15 22:59:03 följande:
    Tjoho.. en tråd för bara oss! =)Måste bara skryta lite... =) Jag blev hippad i lördags! GRYMT KUL!
    Åh vad kul! Vad fick du göra?
  • andbeyond

Hej hopp!

Vårt OSA gick ut i måndags, skickade ut ett sms på kvällen till de som ej svarat (ca 30st) har nu fått svar av ca 20 av dessa. Fortfarande några som inte hört av sig alltså, men men. Det är främst 1 rätt stor familj som jag inte hört något från alls. Så om jag inte hör något framöver så antar jag att de inte kan komma.

Ser alltså ut som vi blir 85st

Hur går det för er andra?

Idag har jag suttit och fixat lite gästboksgrejer och placeringskort.. har jättetorra händer av allt papper!

• andbeyond
    Nippran skrev 2009-06-24 23:29:24 följande:
    Vi har osa först den 31/7 och hittills är det 35 personer som kommer, av 96 personer. 10 st har avböjt. Jag tycker att det går en aningen trögt... :( Men det kanske ger sig lite längre fram...
    De flesta verkar svara rätt sent - så oroa dig inte. Det kommer börja ramla in i juli ska du se

Idag har jag gjort provdukning (bilder finns i galleriet), handlat allt till den slutgiltiga dukningen samt köpt vigselring! Yeeej!
  • andbeyond
    Meria84 skrev 2009-08-03 23:36:30 följande:
    wohoo! ...där kom stressen
    haha

Har just insett att jag ensam kommer behöva åka och handla. Liten tjej bära 20 backar läsk från affären till liten bil.. det blir nog bra.. uhm.. får nog försöka ordna lite hjälp
  • andbeyond
    Prazzen skrev 2009-08-10 21:54:11 följande:
    12 dagar kvar herre gud.Oroar mig för allt möjligt men framförallt att festen ska bli tråkig :-S
    Jag med! Men det är nog ingen risk egentligen. Gifter mig också i Örebro-trakten förresten
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2