• LB5

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Hallå! Var ett tag sedan jag tittade in här

På torsdag ska vi åka och provsmaka vår tårta! Yey!! Alla har faktiskt OSAt till vårat bröllop i tid (!!), blev glatt överraskad Vi blir exakt 80 personer.

Börjar närma sig nu...

• LB5

Har en fråga till er som ska gifta er i kyrkan, har ni redan träffats med er präst? Vi fick ett brev hem med info om vår präst och telefonnummer, vet inte om det betyder att vi ska kontakta honom, eller om han kontaktar oss. Någon som vet?

• LB5

Lustigt, vi fick ett brev hem idag där det stod att vi skulle kontakta honom. Så det ska vi göra nu, ska bli kul att få höra hur allt ska gå till.

lönnsjö skrev 2009-07-08 09:14:57 följande:
      Vår präst ringde och bokade ett möte med oss i kyrkan. Vi träffades igår. Kontakta er präst och fråga
  • LB5

Nu har vi kommit hem ifrån en finlandskryssning och inhandlat massor av alkohol till bröllopet! Sweet!!

Någon som blivit hippad ännu?

• LB5

Vi kommer nog att ha "En vänlig grönskas rika dräkt" och en psalm på engelska som vi inte har bestämt ännu.

Prazzen skrev 2009-07-26 21:26:39 följande:
    Alla ni 22 augusti brudar vad har ni valt för psalmer?
  • LB5

Usch vad tråkigt, hur kommer det sig? Bor de långt borta?

Nippran skrev 2009-07-27 15:42:46 följande:
    Nja, känner mig aningen ratad och är lite tjurig på mina syskon. Än så är det bara ett av syskonen som kommer av 4 st. Troligen kommer det bara ett syskon :(
  • LB5

IIiiih, fick nyss ett mycket kryptiskt meddelande av min syster, det var ett mattematiskt problem, där svaret blev 15. Tror att något kanske kommer att hända det 15/8 :)

(Eller så fick hon bara för sig att testa mina mattekunskaper hehe)

• LB5

Herregud! Ska bli så roligt!! Min bm har blivit kidnappad idag, de stormade in i vita overaller och gasmasker, skitläskigt!! haha, men så himla roligt!! De åkte och spelade paint-ball och nu är de ute någonstans i gamla stan :)

Känns bara så underbart härligt att det är så nära nu, jag tror att den här tiden, med allt planerande och all förväntan, kommer att vara en tid att minnas en lång tid framöver... sitter bara och njuter just nu :)

Bondbönan skrev 2009-08-08 20:48:05 följande:
    -14 dagar kvar-
  • LB5

Lämnar du in ringarna på en vanlig guldsmedsaffär? Kostar det något? Borde nog också göra det, kan man putsa vitt guld tror du?

Lycka till med programen och frisyren!

Nynaeve skrev 2009-08-10 10:42:08 följande:
    Det börjar verkligen kännas nu! Vi kom just hem från Tyskland med bubbel i bagaget och ska sätta igång med tillverkning av festhäfte och placeringskort så snart som möjligt, men svärmor flyttar i veckan och min fästman måste vara med och hjälpa till... Så det är mycket, mycket nu! Ikväll kommer en kompis förbi för att testa frisyren och jag ska lämna in ringarna på putsning.
  • LB5

Idag blir jag hippad!!! Wohoo!! Jag har fått brev hem med instruktioner, och den första är att sätta mig på ett tåg till Uppsala (ifrån Stockholm). Spännande!

Nu är det 1 vecka kvar tjejjer!!!!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2