Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Börjar tyvärr jobbet nästa vecka (i Norge). Blir många telefonsamtal och mejl närmsta veckorna!... *phu*
www.brollopstorget.se/Forum-1-77/m3505213.html
Toalettkorg är tydligen något man MÅSTE ha på toaletten i festlokalen!
Min sambo är just nu iväg på svensexan! Båtur, bastu på ö, middag och dans! Tyvärr sa jag något om att -jomenvisst jag kan komma och hämta sen när ni är klara! Ååå, nu sitter jag alltså här, själv, i värmen och tittar på mina kalla öl i kylen... Typiskt..!
-14 dagar kvar-
Brottas fortfarande med "morgongåvan"...
Har fått för mig att det måste vara något extra och speciellt. Men kan bara komma på sånt jag vill göra eller något som vi "behöver".
Suck
Blir säkert någon sistaminuten-grej från statoil... =)
Tack för tipsen! Det får bli wiskey-glas (før det behøver vi) + wiskeyprovning kanske?!
Fin vers August09! Kanske kopierar..
Happyasahippo: Trist med krånglande fotograf! Vi har inte träffat våran ännu, men jag tror inte att han ska börja krångla..!
Prazzen: Har ni Dj? Tycker att de bröllop med levande eller alert dj är de bästa och har aldrig blivit tråkiga!
Ingen möhippa... :( Blev besviken och ledsen men egentligen inte jätteförvånad.
Tappade upp ett bad och pysslade om mig själv med ansiktsmask och bubbel i stället. Men visst får man lov att sörja lite?
Jobbigt att ringarna inte är klara för Meria!
Vi kommer antagligen inte fått efternamnen klara i tid... men det är kanske inte hela världen...?
Vi har inte träffat vår vigselförrättare ännu heller. Hon ville inte gå ut för att det blåste för mycket i söndags...!! Nu kommer vi träffa henne första gången dagen innan!! Och hon verkar inte intresserad av hur vi lagt upp vigseln!