Inlägg från: Paljetten |Visa alla inlägg
  • Paljetten

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2

Hej!
    Slänger mig in här, var ett tag sen sist! Nu börjar det bli nervöst. Blev hippad i lördags, så himla kul! De hade fått ihop de flesta, så det var verkligen lyckat!
    Ska hämta min vigselring nu, är så nervös, hoppas den är som jag tänkt mig. Är alla ni klara med allt? Vi har kvar massa småsaker, placeringskort, skriva ut vigselprogram, gästbok ja det är lite kvar..

• Paljetten

Hämtade våra förlovningsringar i dag som är putsade och fina. Som tur var tittade jag på dem när jag kom hem, (var ju tvungen att kolla hur de ser ut tillsammans med vigselringen, nyfiken som man är)och upptäckte att de glömt att gravera min m2b ring. Tur att man har en vecka till kvar...hahaha!: )

• Paljetten

Aftonbladets väder visar regn i Jönköping....gaaahhh, hoppas det hinner ändra sig! Väntar med spänning på yr.no ska visa lördagen.

• Paljetten

Yes! Var inne på yr nu och de visar en stor sol och 19 grader 0 mm nerderbörd....Hoppas det inte ändras!! ; ) Hur kan det skilja sig så mycket på olika vädersidor??

• Paljetten

Yippey,var inne på yr.no och nu står det sol, lätt bris och 26 C på lördag!!!hoppas, hoppas!!!
    Var och gjorde provuppsättning och sminkning i går. Det kommer bli jättefint! I dag kommer de ha svensexa för mannen! så kul!

• Paljetten

Ja nu har de ändrat sig, till kraftigt regn även här.... men med tanke på att de ändrar hela tiden kanske det finns hopp??eller vad tror ni? Nu ska sura lite sen jag hämta min klänning!

Meria84 skrev 2009-08-14 11:14:50 följande:
    Säger detsamma, kraftigt regn och 14 grader för oss. Däremot strålande sol på tors, fre och sön
  • Paljetten

Meria84, gud va jobbigt...hoppas det löser sig för er.
    Happyasahippo: Vad skumt att de inte svarar, de har inte semester eller nåt sånt? Hoppas det löser sig även för dig.
    Jag har svårt att koncentrera mig på jobbet nu. Är inne och kollar väder, bröllopstorget..etc.hela tiden. Sitter och småfryser hela tiden, börjar blir regält nervös...

• Paljetten

Dykgrejer, gud va kul, vart bär det iväg??

Happyasahippo skrev 2009-08-17 15:16:46 följande:
    Meria: Haller tummarna för dig och ringen!!Paljetten: Han har stängt pa mandagar...Sitter väl i solen nagonstans...Gulp! Har inte blivit helt stirrig ännu men det lutar lite at det hallet. Sa jag förstar dig Meria...Vädret verkar dock ser lite mera hoppfullt ut...Började dessutom packa dykgrejorna till bröllopsresan i gar, vilket verkligen gav en spännande, men overklig känsla!
  • Paljetten

Hej alla! Ja det är en del kvar, vi ska göra placeringskort, vika vigselprogram, handla och städa för alla gäster som ska sova i vårt hus etc....tur man har tagit ledigt tor-fre annars hade det aldrig gått.
    I kväll ska vi gå på danslektion i vals för sista gången= )

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2