Inlägg från: Frulle |Visa alla inlägg
  • Frulle

Fråga prästerna 8

Jaa mina tankar flög iväg lite!
    Men det är nog som du skriver!!

Soldemor skrev 2009-07-13 13:38:52 följande:
    Tja, surfar, ringer flickvännen, antagligen, typ. Men jobbar nog inte väldigt mycket.
  • Frulle
    Jaa det har jag faktiskt tänkt på serru!!
    passionsblomman skrev 2009-07-13 14:11:53 följande:
    Vaddåååå du kan ju gå med MIG!!!
  • Frulle

Ja! Jag skrev ju i fel tråd!! Skulle skriva i tanttråden men så råkade ni präster få ta del av mina magbekymmer.. My bad! Flåt!

Kjell Präst skrev 2009-07-13 16:40:22 följande:

Visserligen finns Gud överallt och i allt - men det känns som en del inlägg i den här tråden är lite OT...eller...?
  • Frulle

Vi hade den. Tror nog de flesta kan den, men av mer eller mindre avancerade versioner. Våran var superbra!
    Tänk på att den är sjukt lång!!!!!

Tojk skrev 2009-07-21 11:34:03 följande:
    Fanns en kyrkomusiker tråd förrut.. men den hittar jag inteFunderar på att ha Canon in D som ingångsmusik.. funderar bara på om det är något de flesta musiker kan eller om man behöver ordna fram andra som spelar.
  • Frulle

Gud, när vi hade kommit in (gick in i snigelfart i en STOR kyrka) så fick vi stå där framme och glo i minst 5 minuter. Vi kände oss ganska dumma då faktiskt..

Men många väljer att korta ner den lite.

• Frulle
    Nu får jag ju aldrig vara här inne mer eftersom jag redan gift mig. Vad ska jag fråga liksom??
  • Frulle

Mmm.. Kanske ska skilja mig och gifta om mig?!

Kjell Präst skrev 2009-07-24 08:55:38 följande:

Tycker att det har varit lite Frulletomt på sista tiden!
  • Frulle

haha ja! Vi har haft det jäkligt dåligt sen vi gifte oss faktiskt!
    Kanske måste förnya dom..
    Kjell Präst skrev 2009-07-24 09:04:19 följande:

Du kan ju alltid planera förnyande av löftena. Det har ju gått flera veckor sedan ni gifte er, så det börjar väl bli dags?
  • Frulle
    asg!! haha.. Ja absolut! Jag har ju redan skrivit en låt till psalmboken. Nog känner jag mig redo för prästrollen..
    passionsblomman skrev 2009-07-24 10:47:57 följande:
    Nejmen Mulle-Frulle, nu vet du ju redan ALLT, så när Kjell ska åka på konfaläger nästa gång tex, då kan du ju vikariera för honom i tråden!
Svar på tråden Fråga prästerna 8