• delirious

    cellofan kuvert

    sitter och beställer material till inbjudningarna och har fått för mig att jag eller vi :) vill ha cellofankuvert, men de jag hittar är för små, behöver med mått ungefär 22*11...någon som har tips på vars det kan finnas...Hur har ni andra gjort som använt cellofan? Funderar även uti genomskinliga adresslappar som jag läste om i en annan tråd...vars finns dom...

  • Svar på tråden cellofan kuvert
  • delirious

    Tack för era svar :)...hittade på alla dom ställena...sen nu när jag kollat vidare hittade jag ju även på panduro...Men däremot genomskinliga adresslappar att klistra på för å skriva adress hittar jag ingenstans...

  • delirious
    Saggezza skrev 2009-05-19 12:42:30 följande:
     

    Nej de är riktigt knepiga att hitta faktiskt. Jag hittade dem hos en grossistförsäljare som jag handlar hos ofta men om jag vore dig skulle jag leta hos ex Svanström.
    Tack för hjälpen..försökt kolla på svanströms hemsida men hittar inget...ska googla vidare å se om turen vänder :)
  • delirious

    oj ja det är ju inge vidare...ja än så länge har jag inte hittat några genomskinliga adresslappar så jag vet inte riktigt hur vi kommer göra...


    Taha skrev 2009-05-27 15:20:04 följande:
    Liten varning från mig om ni klistrar/limmar frimärke och adresslapp utanpå cellofankuvertet.I vårt fall så ramlade adresslappen av för minst fyra sällskap vilket resultera i att inbjudan aldrig kom fram. Så dubbelkolla det.
  • delirious

    vi kommer behöva melan 20-25 st. Men verkar som om vi går på grå/vita vanliga etiketter..måste nämligen få ut dom till veckan. Har kollat och det blir inte så upphetsande tokigt :) Men tack så hemskt mycket för hjälpen...

Svar på tråden cellofan kuvert