Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!

Vi hade besök av en tjej på ett annat kontor som ska jobba här hos oss på lördag för att jag gifter mig och de andra 2 är gäster.
    Hon berättar att en tjej gått hem där hon jobbar och hon mår också små illa.
    Jag ber då henne snällt att du behöver väl inte stanna för som du vet så gifter jag mig på lördag och jag vill inte riskera att få magsjuka.. Hon skulle snart gå.
    Då sitter hon och min chef och pratar i över en halvtimme och vi vet inte ens vad hon gör här..

Jag går bort till dem igen och säger att om du har mått illa så kan ni väl i alla fall gå ut och prata för jag vill inte riskera att bli smittad. De så att jag var mycket upprörd och fick lite fart. hennes ärende tog knappt 5 minuter hon var här en timme.

Då tackade jag min chef för hjälpen att kunna få ut henne fort (ironiskt) och då tycker han att detta är allas arbetsplats och alla har rätt att vara här.. men hon jobbar på ett annat kontor med andra människor som håller på att bli sjuka!!!!!!!!!
    Mitt svar blev kort. Jag ska komma ihåg det här, tack för hjälpen. Då blev puckot tyst och gick...

Jag är så jävla förbannad, hur har man mage att ens komma hit när man vet.

• Svar på tråden Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!
  • lecaroline

Jo, men ärendet tog 5 minuter resten av den timmen var skitsnack!!!!

• lecaroline
    silversvans skrev 2009-05-19 14:14:24 följande:
    Världen stannar inte bara för att du ska gifta dig..
    Det har jag aldrig krävt av den!!! Och detta är inte hennes arbetsplats om det är någon som inte fattade det, vi jobbar bara på samma företag.......
  • lecaroline

Dem måste jag köpa först

• lecaroline

Springer efter 16,15 då jag slutar

• lecaroline

Mörk Ängel skrev 2009-05-19 15:01:42 följande:

Förlåt, men det där tycker jag var överdrivet, lite bridezillavarning över det hela. Men hoppas du håller dig frisk, som någon sa, tvätta händerna och svälj lite pepparkorn *mums*
    Jag är ledsen men tycker DU att det är bridezilla varning på mig??
  • lecaroline

Mörk Ängel skrev 2009-05-19 15:22:57 följande:

Inte i vanliga fall, men i det här fallet absolut! Du är säkert omringad av folk som mår lite dåligt hela tiden, eller som bär på något, utan att du blir sjuk. Ta det lugnt och koncentrera dig på att njuta nu innan istället!
    Som tur är är jag omringad av msk som tycker som jag, de vill inte heller missa det pga sjukdom och var också apsura över situationen.
    Det är som att gosa och pussa på en bebis när man inte är helt kry. Man undviker det!!
  • lecaroline

Många åiskter blev det och jag mår fortfarande bra..

Kan ha överreagerat men tänk er in i situationen själva. Vi är ofta sjuka här vi har mycket bacilusker runt om oss. och vi här är rörande överens om att om man mår dåligt så stannar man hemma. En tjej fick till och med vara hemma när hennes kille ev hade kräksjukan för att inte smitta oss andra. Och det var en vanlig vardag för oss alla. Men nu kommer en tjej som inte jobbar på mitt kontor. Som vet att jag gifter mig vet hur många månaders planering man lagt ner och hur mycket pengar det ändå kostar.

Detta ställe är ingen allmän plats det är ett växlingskontor en låda/glasbur. Hon har en egen några 100 meter bort. Jag väljer själv om jag vill åka buss/spårvagn och utsätta mig för smitta, men att föra ev "smittan" hit in tycker inte jag är ok. De hade inte velat ha mig där borta om jag mådde illa och det gick magsjuka hos oss...

Bridezilla eller inte så är magsjuka det värsta jag vet!!
    Och det smittar även om hon inte blir sjuk.. Det har jag lärt mig på dagis!!

• lecaroline

Jag är på jätte bra humör nu. Har fått naglarna fixade!!

Nu ska jag bara vara här tills 16,00 så är jag ledig sedan fram tills bröllopet (från jobbet allså har tok mycket att göra)

Svar på tråden Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!