Inlägg från: Mörk Ängel |Visa alla inlägg
  • Mörk Ängel

Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!

Förlåt, men det där tycker jag var överdrivet, lite bridezillavarning över det hela.

Men hoppas du håller dig frisk, som någon sa, tvätta händerna och svälj lite pepparkorn *mums*

• Mörk Ängel
    lecaroline skrev 2009-05-19 15:10:22 följande:
    Mörk Ängel skrev 2009-05-19 15:01:42 följande:Jag är ledsen men tycker DU att det är bridezilla varning på mig??
    Inte i vanliga fall, men i det här fallet absolut! Du är säkert omringad av folk som mår lite dåligt hela tiden, eller som bär på något, utan att du blir sjuk. Ta det lugnt och koncentrera dig på att njuta nu innan istället!
  • Mörk Ängel
    ZandraQ skrev 2009-05-19 21:47:14 följande:
    Jag förstår din oro. T o m min blivande har blivit lite nojig. Hans jobbarkompis blev sjuk igår. Och sa att jag får inte bli sjuk till helgen. Men hon åkte inte hem men han försökte att hålla sig borta men det går ju inte alltid. Idag däremot var hon hemma!!! Då kunde hon ju stannat hemma igår också men....Jag är mest orolig att barnen ska bli sjuka. Vad gör man...Håller tummarna. Och jag är verkligen ingen bridezilla. För ingen mer än min familj vet om det...
    Det är nog inte rädslan över att bli sjuk som många här reagerar på utan sättet hur TS hanterade det hela.
Svar på tråden Jag är helt vansinnig!!!!!!!!!!