Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!
Ett tips är att ni kikar på Annas kort. Annathurfell.se :)
Vi kommer köra med mp3s men om de bränns på skiva eller spelas från dator vet jag inte. Vi kommer att vara ute och ta med ett elverk för musiken (där vi är finns varken el eller vatten)
Hur vi gör med musik på vigseln vet vi inte ännu..
Linnea alba skrev 2009-06-23 20:26:17 följande:
Fan vad kul. Både att jag är en ängel och att det är er favvofilm. Jag har inte ens sett den tror jag. Kanske dags? :)
Hette den Livet är underbart? Vad är den engelska titeln? Trodde det var "livet från den ljusa sidan" först men sen såg jag längre ned att det inte var den.
Umbraz Jag vet hur det är med papper som tar slut. Jag hade köpt ett miljöpapper på bokia och då vi börjat använda det och visste mera exakt hur mycket v behövde och gick på stan för att köpa mer så hade de bytt leverantör på papper och deras nya hade inte den färgen i sitt utbud!
Ringde Bokia i Umeå eftersom jag visste att de hade haft samma märke på papperet och samma färg som de jag sökte. De hade några paket inne så jag lät dem skicka två förpackningar. Så nu är papperet slut igen här hemma :( Trodde två paket skulle räcka eftersom sambon eg inte var så förtjust i det från början men ju mer han använder det desto mer tycker han om det.. Suck suck.. Får försöka hitta några vanliga vita och göra resten av papperspysslet på tror jag.
Hoppas du hittar vad du söker. Har tyvärr inget tips. hade vi haft Tiimari i Skellefteå hade jag kikat in där åt dig.
SommarNoll9 är det något speciellt ni vill ha så hade jag beställt innan, alt köpt i god tid innan så man vet att man säkert får tag i :)
Vi kommer göra typ samma :)
Brud augusti skrev 2009-07-29 09:41:07 följande:
Men hallå, jag som gifter mig den 7e då? ;)
Grattis i förskott och lycka till med allt!
Vi hade en toppendag och kväll. Att våga satsa på att vara vid havet och all extraarbete det innebar var helt klart värt. Många kom fram och sa att de var de finaste bröllop de vart på. Fotografen som varit på mångamånga bröllop sa samma sak. Mina syskonbarn sa "Men hur ska vi nu kunna gifta oss efter en sån här fest" och deras pappa sa "Hur ska NÅGON på den här festen kunna gifta sig". Det var jättekul att folk uppskattade vårt egna upplägg. Sen att de som kände minst gäster sa till mig att "Det här är de bröllop jag varit på med härligast stämning, så avslappnat och mysigt" För mig kändes de oerhört kul. Jag menar, skitsamma om folk som bor nära oss som känner 8-10 pers på festen, men de som kommer som ett par och inte känner någon annan, det var verkligen kul att höra :)
Strålande sol och vindstilla. behövde inte ens mina leggings under kvällen och ingen frågade efter filtar. Värmegrejen togs aldrg fram. Helt fantastiskt!
Sen var iof folk hysteriskt oroliga över att VF inte skulle dyka upp.. Då de va 5 min kvar fick ingen tag på henne!