Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!
Nu har jag varit på Ingrids och provat korsett och BH:ar. Var ju på både Triumph och Twilfit och köpte två olika, men då mina boobies är helt urammade och hänger som två,ja, jag finner inga ord att beskriva de....så kände jag att jag inte fick det lyft som jag ville ha. Sagt och gjort, jag for ned till Ingrids och snacka om vilken service jag fick där, jag är kalasnöjd. Först provade jag en korsett och den satt skitbra...men..priset...2000kr!!!! Nä, det kände jag var i mesta laget, jag som säkert inte kommer att använda den så flitigt i framtiden. Hittade däremot en BH som hade riktigt kraftiga bågar så de kunde bära upp mina slappa påsar till bröst. Nu hade jag otur att just min storlek var slut men de kunde beställa hem fler, så jag hinner få den innan bröllopet. Skitsnygga trosor fanns det till också.
Undrar så här i efterhand varför jag inte gick dit först,servicen var utan tvekan den absolut bästa och de hade de finaste underkläderna dessutom. Nästa gång jag ska handla underkläder blir det definitivt Ingrids!!!