010809 skrev 2009-07-17 11:25:13 följande:
Iiih...jag börjar bli riktigt nervös nu.. bara 2 veckor kvar.. :)hur har ni gjort med brudvals (om ni ska ha det), kan ni dansa sedan tidigre eller har ni tagit någon lektion? Vi har ju kommmit på det mitt i semestern och det finns ju knappt någon som har sånt i stan.. =/
Jag vet, nu är det nära!!! Känns jätteroligt och jättespännande, längtar så himla mycket!
Vi kommer dansa vanlig "tryckare" eller så, vi kommer inte dansa vals eftersom vi ska ha en vanlig ballad, förmodligen Utan dina andetag med Kent då det var den låten min sambo spelade när han friade till mig
Jag och sonen har bott ute i stugan nästan hela veckan då sambon ändå jobbar, men jag har som sagt varit inne ett par kvällar för att umgås med vänner på stan
Detta har ju då såklart också inneburit att planeringen blivit lite lidande. Dock ska vi göra klart placeringskorten imorgon och så ska jag göra 4 pajer till. Tror det mesta kommer bli klart i veckan.
En fråga, någon som har koll på hur stora lager systembolaget har?? Tänkte om man åker dit och ska handla till bröllopet och så har de inte tillräckligt med boxar av den sort man ska ha, skulle ju vara lite snopet...