Hej!
Så tråkigt med din klänning, det var på grund av liknande hörda historier som jag köpte min här hemma istället, hade först tänkt beställa från Kina men blev avskräckt för att det ibland oturar sig.
Jag förstår mycket väl dina fjärilar, känner av de jag med. Gick förbi Gammlia idag och då var det ett brudpar som stod bakom kyrkan och väntade på att alla gäster skulle bänka sig...tänk...om tre veckor så står jag där :o
Har förtvivlat sökt med ljus och lykta efter en viss papperssort här i Umeå. Hade ett cremefärgat skimrande papper till inbjudningarna och ska nu ha samma papper på vigselprogrammen och nu har inte butiken (Tiimari) så många som jag behöver och de kommer inte ta hem fler :(.
Har försökt att hitta ett substitut till papperet men det går bara inte, jag måste få tag i det.
Pappret är från ett företag som heter Paleda AB, papperssorten är Artos "elegance" och är i A4-format. Det är ett cremefärgat papper som skimrar. Artikelnumret är 17879614-242.
Ska försöka att ringa runt till lite olika återförsäljare, för att se om de har och om de kan skicka de per post, men om du skulle råka ha vägarna förbi någon pappershandel i Stockholm får du gärna kika om de har detta papper. Men bara om du verkligen HAR vägarna förbi, gör dig inget besvär.
Tack på förhand,
Susanne
Madam Mim skrev 2009-07-09 10:26:05 följande:
Hej på er alla. Det var ett tag sedan jag var här. Har haft massa problem med beställning av min klänning (Kina klänning) och är inte speciellt nöjd med slutresultatet så jag måste sy om den. Har ingen ork att ge mig ut i butikerna för att leta nytt och känner mig rätt nedstämd. Förutom det så går allt ganska bra. Var i London (jobbet) i veckan och hittade en perfekt lite väska för 5£ och passade på att köpa lite godis i taxfreen till vårt "godis bord" också. Har tidigare fyndat skor för 300:- som är super snygga. Om ni har vägarna förbi till Stockholm kan jag rekommendera
www.dna-shoes.com som ligger i Souk gallerian. Det börjar dra ihop sig (25 juli) och jag börjar få lite fjärilar i magen. :) Åker upp till Umeå 18 juli så säg till före det om ni vill att jag tar upp något.