Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

kjol & linne till tärnor ?

Ja det kan man väl ha! Och förövrigt så är det ju många av de där jättefina festblåsorna man ser i vissa butiker, som faktiskt är tvådelade, med en lite korsettliknande överdel eller hur jag ska säga, och så kjol.

Ett sådant plagg kan ju verkligen utgöra en bra del av en framtida festgrderob, då man kan kombinera de olika delarna med väldigt mycket annat.

Så man kan ju vara väldigt uppklädd fast det är två delar.

• passionsblomman

Absolut! Jag skulle gärna klä mig i någon sån där fin...

liljegrenhansson skrev 2009-05-19 23:39:59 följande:
    Jaa... det var det jag tänkte... man har ju mer användning av kjol och linne, än en klänning... så känner jag i alla fall!
  • passionsblomman

Hihihi, nej det har du förstås rätt i.Jag tror det blir bra iallafall.

liljegrenhansson skrev 2009-05-19 23:58:25 följande:
    passionsblomman: har inte ens frågat dom tänka tärnorna än om dom vill vara tärnor... men den ena har jag "råd-visat" sakerna för... och hon tyckte att det såg bra ut... men sen vet man ju aldrig hur det låter när HON ska ha dom på sig...
  • passionsblomman

Ja, antingen accessoarer, eller kan du ju välja en lite glittrig eller på annat sätt festligare top/linne om du vill höja festnivån lite.Det brukar gå att hitta till väldigt bra priser, oh är ju tacksamt sedan både till jeans och finkläder.

liljegrenhansson skrev 2009-05-20 14:44:00 följande:
    JS76JS: Jo.. lite väl vardagliga kanske dom känns.. har du några tips på hur man kanske han "piffa" upp dom med accecoarer?
Svar på tråden kjol & linne till tärnor ?