Någon som testat Alli?
Väldigt nyfiken på resultat samt biverkningar.
Väldigt nyfiken på resultat samt biverkningar.
du kan ju alltid äta 30 g kolhydrater för det är ju tillåtet för GI.
Men tänk på att man kissar ganska mkt när man går på GI eftersom kolhydrater binder till vatten, och har man inte kolhydrater så förlorar man mer vatten.
så drick mkt vatten!
nää..skämt o sido
alli och nutrilett funkar ej...det är bara fett den binder till, men nu menar jag fett som du får i dig via mat!
Alli rekommenderar jag bara till folk med BMI över 28 ochs om inte HAR KOLHYDRATBEROENDE ÖVERVIKT!
jag har provat alli nu. Tränar och äter lagom med fett proteiner osv och blivit så svag och slö av det, dålig i kistan och magsår samt njuren börjar ta skiten
så nej rekommenderar inte. Slängde resten i burken i morse.
Skulle inte änns rekommendera alli till min värsta fiende!
Bra att du slängde bort skiten!
December 2009 skrev 2009-06-25 23:34:57 följande:
oj stackare!!! hoppas du blir bättre
alltså, jag tycker det är så dumt att apoteket säljer alli receptfritt!!
Men så fort jag får kunder som vill köpa då övertalar jag dem att inte göra det!
December 2009 skrev 2009-06-25 23:37:43 följande:
Jag har ätit Alli ni i 6-8 veckor och jag har haft väldiga problem innan med att gå ner i vikt, men nu har jag gått ner 5 kg och jag kan inte alls identifiera mig med de problem som vissa talar om här inne. Men...vi är alla olika och reagerar olika på medicin.
Det jag kan tycka är konstigt är att: jag har köpt Alli ca 4 gånger och inte en enda gång har personalen på apoteket reagerat på att jag som är 173 cm och vägde 76 kg köpt medicinen... Jag har alltså ett BMI på 25.4.
Dricker man för mycket vatten när man kör kolhyderatfritt så lakar man ur kroppen... viktigt att läsa på, här är länk till en läkares sakliga info...
blogg.passagen.se/dahlqvistannika/
två veckor "boosta" LCHF - metoden och sen köra Gi...
Jag kan bara säga att det är mycket positivt!!!
Är man sjuk som någon här skriver, så man man maila läkaren och fråga hur man kan anpassa ev kost för att inte få en försämring av sitt hälsotillstånd.
ingen som har erfarenheter att delge som TS efterfrågar?
Testar alli, jag tycker det funkar bra, har inga som helst biverkningar. Men det är ju inget mirakelpiller, men det tror jag att alla fattar, ett hjälp till viktminskningen bara
kul att höra att det fungerar. neh, ett mirakelpiller kommer nog aldrig att finnas, man måste försöka själv med motion och ändrade matvanor tillsammans med oavsett piller för viktminskning