Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Går er bil i ert färgtema?

Nämen alltså, vad är det egentligen man är ute efter med detta med teman? Det som jag alltid sett som ett yrkesknep att skapa helhet och harmoni med enkla medel, verkar ibland på detta forum helt ha blivit någon egen grej som verkar kunna ta över hela planeringen...
    ..och anta helt absurda proportioner!

Stilla undrar jag vad man isåfall gör om man har rosa tema och sak åka häst och vagn?

• passionsblomman

My little ponny!

*vrider mig*

MimmiMama skrev 2009-05-21 20:18:37 följande:
    man tonar håret på hästen rosa och lämnar in vagnen till en billackerare *asg*
  • passionsblomman

Det låter absolut skönt, men visst är hästen mer lantlig.

LOVA bara att inte spraylacka den!

Hawaiiii skrev 2009-05-21 20:22:26 följande:
    Vi har ju färgerna vitt,svart och ljusgrönt och lantligt tema, men transporten blir en fet vit limo. Färgmässigt passar det ju in, men häst och vagn kanske skulle passa bättre? Tyckte iofs att det kunde vara rätt skönt att sitta i en sval luftkonditionerad bil 3o min och njuta av lite kyld champagne:)
  • passionsblomman

Då bore man kunna få rabatt av Wella, för man lär ju behöva en låda av det minst för att täcka hela pållen!

BlygBrud skrev 2009-05-21 20:28:54 följande:
    Finns ju Wella hårtoning som går ur efter några tvättar. Funkar säkert.
  • passionsblomman

Ja guuuud ja! Jämför med någon som klätt sig i tex en rosa klänning och sedan drar på med rosa på ALLT annat, från örhängen till skor, hela makeupen och scarf, väska och skärp, hårspänne och jag vet inte allt. Det blir...overload.

MimmiMama skrev 2009-05-22 15:41:40 följande:
    Håller med dig att det är detaljer som gör det där lilla extra ibland. Men det är en hårfin gräns mellan att det blir bra matchat och "too much" för det kan det faktiskt bli ibland.
Svar på tråden Går er bil i ert färgtema?