Inlägg från: Sonja68 |Visa alla inlägg
  • Sonja68

Vad gör jag nu?? (långt)

Alltså, jag hänger inte med. Om ni får bidrag till resan så behöver ni ju inte betala så mycket själva. Ni kan ju ta ett alternativ som VAddå "hur ska vi betala räkningarna"?. Det borde ju gå att hitta nåt alternativ typ som du tittat på som inte är så himla dyrt. Fråga honom vad det egentliga problemet är? När gifter ni er?

• Sonja68

Oj, det blev nåt konstigt där i mitten. Jag menade: Ni kan ju ta nåt alternativ som är i sån prisklass att ni inte behöver lägga till så mycket själva, men ändå lite längre än till en herrgård i SVerige med golf o spa.

• Sonja68

Kom på en sak ang. ekonomin.
    Kan det vara så att han tror att du vill boka en resa NU, som betalas nu, och då kan det jobbigt ekonmiskt. Bidraget till resan får ni ju först efter bröllopet.
    Verkar som att ni behöver prata i vilket fall som helst.
    Hoppas ni hittar en lösning!
    Karlar kan vara knepiga ibland, och vi kvinnor är extra känsliga när vi är gravida, så jag förstår din känsla. Vem vet när ni får rå om varandra på tu man hand nästa gång
    Kramar till dig från mig!

• Sonja68

Tågjäntan; ja, jag kom på det sen!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-05-22 19:30:44 följande:
    Brukar det gå bättre när ni får ta "omtagning"? dvs,när man gapat och tyckt och känt allt vad man orkar och inte orkar och sedan fått grunna och smälta lite och SEDAN pratar igen?Typ andra, tredje svängen, DÅ kan det gå bättre härhemma...
    *ler igenkännande*
  • Sonja68

Åh så roligt att höra!! Grattis och kram!

Svar på tråden Vad gör jag nu?? (långt)